clear sky
14°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Most na Adi još uvek bez vrha

17.08.2014. 16:05
Most na Adi
Most na Adi / Izvor: Facebook

BEOGRAD - Vrh pilona na Mostu na Adi nedostaje i posle dve godine od prvog bezuspešnog pokušaja da vrh postavi helikopter Vojske Srbije. Nadležni ne odustaju, ali i ne žure da stave kupu kako bi most dobio konačan izgled.

"U toku je ispitivanje tehničkih i organizacionih uslova pod kojima će kupola od sedam metara da bude postavljena. Pažljivo planiramo ove aktivnosti i nema određenog roka za obavljanje posla, s obzirom na to da ovaj element nije konstruktivni deo mosta, već predstavlja arhitektonski oblikovan vrh", kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Kada su piloti prvi put podigli helikopter sa namerom da obave "operaciju" montiranja špica, omeo ih je jak vetar, zbog kojeg ni radnici unutar pilona nisu mogli bezbedno da prihvate konstrukciju. Još tada je najavljeno da će podizanje završne konstrukcije biti ponovo organizovano narednih dana, pišu Novosti.

Nedostajući vrh je kupastog oblika, dužine sedam metara i napravljen je od nerđajućeg čelika. Čine ga osam cevi međusobno povezanih prstenovima. Element ima zaštićene servisne merdevine, planirano je da ih koriste majstori prilikom održavanja elektroopreme na vrhu.

Na Mostu je preostalo da se, po sredini, postave šine koje će u početku koristiti tramvaji, a jednoga dana i - metro. Prvobitno je planirano da ova faza bude gotova 2015. godine, ali će ona u najboljem slučaju tada početi.