Nielsen: Pad poverenja potrošača u Srbiji
Potrošačko poverenje širom sveta pokazuje znake oporavka od početka ove godine, dok je u Srbiji zabeležilo pad od dva indeksna poena (52 poena od 100), pokazuje najnovije istraživanje istraživačke kuće Nielsen.
15.05.2014.
19:14
Komentari (0)
Na globalnom nivou, indeks poverenja potrošača iznosi 96 poena, što je najviši nivo od prvog kvartala 2007. godine i pokazuje značajan rast optimizma, s obzirom na to da je dva poena viši od poslednjeg kvartala 2013. i tri poena u odnosu na godinu dana ranije.
Najviši regionalni potrošački indeks i dalje se beleži u Azijsko-pacifičkom regionu (106), iako je napredovao tek tri poena u odnosu na godinu dana ranije.
Što se tiče država, najviši indeks i dalje ima Indonezija (124), peti kvartal uzastopno, dok Hrvatska i Italija beleže najniže indekse u prvom kvartalu 2014. godine (45 poena).
(economy.rs)