clear sky
25°C
28.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

REKLAMA KOJA JE DIGLA PRAŠINU: Pornografska ili ne - šta vi mislite? (FOTO)

12.10.2015. 19:34
Piše:
Srbija Danas
Reklama
Reklama / Izvor: Foto: Facebook/Courtney-Joy Fry

I priznajte, da li biste imali isto mišljenje da su na reklami zgodne manekenke?

Sećate li se haljine koja je zavadila svet i naterala korisnike društvenih mreža da se svađaju mesecima? Ako vam nije poznato, pogledajte OVDE, ali u svakom slučaju toj prepirki je napokon došao kraj, mada se ovakvoj završnici niko nije nadao (čemu se radi vidite OVDE).

Ovo je bila jedna od najvećih virtualnih rasprava, a sada je internet opet u zavadi - da li je "Lush" reklamna kampanja uvredljiva i pornografska ili nije. 

Kampanja je plasirana na tržište Australije, a prva kritika došla je iz tržnog centra Kvinslend odakle su se žalili što je po njihovom mišljenju uvredljiv bilbord postavljen tako da bude vidljiv i deci. Kritike su išle tako da daleko da su čak mnogi tvrdili da fotografija na kojoj tri žene poziraju gole, držeći komede isečenog sapuna u obliku trougla, "izaziva mučninu".

Reklama i proizvod koji se njome plasira ostalo je u drugom planu - ono što je najviše pogodilo korisnike društvenih mreža i podelilo ih na tabore za i protiv su manekenke na bilbordu. "Lush" je odlučio da krene u drugačijem smeru i za svoju kampanju izabrao je punije modele, čije fotografije nisu retuširane.

Mnogi su izrazili nezadovoljstvo njihovim telima nazivajući ih "gojaznim, zapuštenim, gadnim i bolesnim", dok du drugi branili kampanju i rekli da nikome ne bi smetalo da su polu-nage devojke manekenke  izvajanih tela, obrađene u fotošopu. 

Dvostruki standardi opet su na delu, kao i posramljivanje punijih žena i ženskog tela uopšte, što je ozbiljan problem na internetu. Jedan komentar možda je najbolje zaokružio ovu priču, ali i opisao današnje društvo:

- Svi dušebrižnici neka shvate već jednom da neko može da bude puniji (vi biste ga nazvali gojaznim), a da nema ama baš nikakvih zdravstvenih problema. Oni koji opsesivno misle samo o svom izgledu, provode sate u teretanu i broje svaku kaloriju svu ustvari bolesni. I to ozbiljno, psihijatrijski. Njima nedostaje nešto najbitnije, a to je suština. Mislite da ste mnogo vredni ako imate savršeno telo i trbušnjake? Ustvari ste u dubokom minusu... - napisao je jedan korisnik.