Renault Eolab: Jedan litar za 100 km
Zadovoljstvo Peugeota i Citroena brzo je utišano - Renault može bolje.
U Francuskoj se zahuktala trka za najštedljiviji automobil. Na Pariskom sajmu automobila svoje su koncepte koji se diče malom potrošnjom pokazali Peugeot i Citroen i oba automobila plene aerodinamikom, malom masom, te poslednjom rečju tehnologije kada je u pitanju tehnologija upakovana u pravljenju motora. Tako su i jedan i drugi proizvođač tvrdili da njihovi koncepti troše jedan litar na oko 50 kilometara pređenog puta.
Izuzetan uspeh, jedan od najboljih, sve dok se nije oglasio Renault. Takođe francuski proizvođač, Renault tvrdi da njihov Eolab može dvostruko bolje, tj. da za 100 kilometara troši 1 (jedan) litar. Kao i kod konkurenata iz otadžbine, tako i Eolab ima malu kilažu, 652 kg mase, pogon sa dva motora. Elektromotor obezbeđuje autonomiju hoda od 59,5 kilometara.
Postoji još jedna razlika. Koncepti Peugeota i Citroena su u stvari kreacije bazirane na postojećim modelima, na Peugeotu 208 i Citroenu C4 Cactusu, dok je Eolab potpuno nov - pravi koncept. Kako kažu u Renaultu, "Eolab sadrži 100 potpuno novih tehnoloških rešenja".