clear sky
31°C
08.06.2024.
Beograd
eur
117.0746
usd
107.4375
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

SVIMA ĆE SE SVIDETI: Fejsbuk uveo nov način reagovanja na postove! (FOTO)

12.06.2016. 08:15
Devojka fejsbuči
Devojka fejsbuči / Izvor: Profimedia

Uzbudljiva promena na najpopularnijoj društvenoj mreži.

Ako slika govori hiljadu reči, zamislite samo koliko je tek rečit video snimak, piše „Mashable“.

Facebook je objavio da će od sada dopustiti korisnicima da postave video kao komentar, u sklopu svog sve većeg naglašavanja video sadržaja (kako izgleda nova opcija lajv striminga na Fejsbuku, pogledajte OVDE), kojeg i tako sve više konzumiramo.

Video možete da ostavite tako što kliknete na ikonicu kamere u okviru za komentare i jednostavno izaberete video koji želite. Ova mogućnost trenutno postoji samo za desktop korisnike, ali sledeća verzija bi trebalo da omogući to i korisnicima iOS-a i Androida.

Fejsbuk
Fejsbuk / Izvor: Foto: Facebook printscreen

Poput fotografija, izgleda da će vam aplikacije omogućiti da jednostavno snimite i objavite video s vašeg telefona.

Ovo je rezultat fejsbukovog menjanja svog u cilju da progura video snimke prema gore u vašem „News Feed“-u.

Pogledajte OVDE hit aplikaciju za seks koju su napravili Novosađani!

Fejsbuk je trenutno na prvom mestu i daleko ispred drugih po količini vremena koje ljudi provedu na nekoj aplikaciji. Međutim, Snepčet, aplikacija koja je prepuna video snimaka, počela je da ga sustiže. Snepčet je sada na drugom mestu nakon što je pretekao Instagram, koji je u vlasništvu Fejsbuka.

Instagram isto tako reaguje na činjenicu kako njegovi korisnici troše sve više vremena na video snimke. U martu je proširio svoje ograničenje trajanja videa sa 15 na puno pristupačnijih 60 sekundi.

Fejsbuk
Fejsbuk / Izvor: Profimedia

Pogledajte OVDE šta je istraživanje pokazalo o tome zašto novopečene mame često kače slike svoje dece na Fejsbuk.