clear sky
29°C
16.06.2024.
Beograd
eur
117.0802
usd
109.0132
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Telefonski razgovor od 1.000 evra

02.07.2014. 08:26
Mobilni u ruci
Mobilni u ruci / Izvor: Profimedia

Slučaj građanke iz Novog Sada, koja je dobila račun za mobilni telefon od čak 100.000 dinara, samo je jedan u nizu primedbi potrošača u Srbiji na usluge telekomunikacionih operatora.

''Poslednji primer odnosio se na dugogodišnjeg korisnika jednog operatora koji nikada nije imao problema, nikada nije uključivao opcije koje ne sme, mesecima ništa nije menjao u svom načinu korišćenja usluge i samo je odjednom račun dostigao iznos od 75.000 dinara. Nakon toga račun se samo uvećavao, dostigavši skoro 100.000 dinara. Za to vreme u poslovnici operatora nisu imali jasan odgovor šta on treba da radi, osim da pokuša da izvadi bateriju'', kaže za ''Večernje novosti'' pravnik iz Asocijacije potrošača Srbije Jovanka Nikolić.

Asocijacija potrošača Srbije se, kada im se taj korisnik javio, odmah obratila inspekciji za elektronske komunikacije pri Ministarstvu trgovine i telekomunikacija, koji su odmah zahtevali od operatora da reše taj slučaj.

Najčešće žalbe potrošača u Srbiji odnose se na operatore mobilne telefonije, konkretno na iznos računa koji im pristigne, ali i na kvalitet telefona. Kupci imaju primedbe i na kvalitet kućnih aparata, hrane, odeće i obuće, naročito patika.

Samo tokom 2013. godine upućeno je 13.965 prigovora potrošača na raznu robu i usluge, što udruženjima za zaštitu potrošača, što Sektoru tržišne inspekcije, što Odeljenju za zaštitu potrošača.