clear sky
21°C
11.06.2024.
Beograd
eur
117.0668
usd
108.8386
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Više od 40.000 pregleda sajta Agencije za privatizaciju

23.08.2014. 15:37
Agencija za privatizaciju
Agencija za privatizaciju / Izvor: Facebook

U prvih šest dana nakon objavljivanja spiska sa 502 preduzeća spremna za privatizaciju, sajt Agencije za privatizaciju zabeležio je 40.000 poseta, najviše iz Srbije, rekla je vršilac dužnosti direktora Agencije Marijana Radovanović.

Pregleda, kaže, ima i iz SAD, Grčke, Nemačke i zasad jedino nisu zabeleženi iz Austrije, ali veruje da je to zato što Austrijanci u Srbiji imaju oko 400 predstavništava, pa se pretpostavlja da brojni pregledi dolaze iz tih predstavništva u Srbiji.

Od kako je poziv raspisan, 15. avgusta, primetno je interesovanje za gotovo sve sektore. Ipak, investitori se najviše zanimaju za sam postupak privatizacije.

"Naredne sedmice započećemo sastanke sa rukovodstvima tih preduzeća i sindikatima, jer i od njih želimo da čujemo mišljenje po pitanju najboljih modela privatizacije. Spajanjem viđenja investitora i subjekata privatizacije doćićemo do finalnog rešenja prilikom predlaganja konačnog modela", rekla je Radovanovićeva.

To je, ističe, osnovna prednost novog Zakona o privatizaciji - interaktivan odnos sa investitorom.

"Ovo je prvi put da investitor ima šansu da učestvuje u kreiranju modela privatizacije. To je jako dobro jer smo u prethodnom periodu zbog jednostranosti zakona imali situacije da se kupcu nameće nešto što ne prati realne potrebe preduzeća, poput broja zaposlenih ili strukture investicionog programa", objašnjava Radovanovićeva.