Sredinom devedesetih godina 18. veka kompanija je počela da boji burad za sirup u crvenu boju kako bi tokom transporta poreski službenici mogli lako da razlikuju njihovo piće od alkohola. Kompanija je čak i svoj prvi časopis, izdat 1924. gdine, nazvala "The Red Barrel" (Crveno bure).
Boje Gugla upućuju na razigranost, posebno redosled boja.
- Odlučili smo se za osnovne boje, ali nismo hteli da ih postavimo u klasičnom redosledu i obojili smo L sekundarnom bojom, što je u skladu sa idejom da se Google ne pridržava pravila - rekla je Rut Sedar, grafička dizajnerka koja ja je osmislila logo.
Za to je "kriv" Mark Zakerberg.
- Plavo je za mene najraskošnija boja - odgovorio je on kad mu je postavljeno ovo pitanje.
Prema kompaniji "Fast", suosnivač Jahua, David Filo otišao je 1995. u prodavnicu da kupi farbu za zidove kancelarije, a onda se priča račva na dve strane - jedna je da je ugledao ljubičastu farbu na popustu, a druga da je farba bila siva, ali da je pod jakim fluorescentnim svetlom izgledalo kao da je kancelarija ljubičasta, piše Bizlife.
VISOKI STANDARD I VEČNO LETO: Kako do POSLA u gradu u kome je zimi temperatura 30 stepeni!