clear sky
25°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1205
usd
109.1422
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

AGRESIVNI GUGL! Najavio još više reklama, sada i na mobilnim telefonima!

17.05.2019. 08:53
Piše:
Srbija Danas
Google Chrome
Google Chrome / Izvor: Profimedia

Para nikad dosta.

Google je objavio da će uskoro početi da plasira više reklama i oglasa na mobilnim uređajima, kako bi olakšao Android i iOS korisnicima pronalaženje informacija o proizvodima koje žele da kupe.

Kompanija SBB svojim korisnicima daje još više kanala i veće internet brzine, a najavljuje i dodatna ulaganja

Kompanija SBB svojim korisnicima daje još više kanala i veće internet brzine, a najavljuje i dodatna ulaganja

Takozvane Discovery reklame će biti dostupne svim oglašivačima kasnije tokom godine, kao novi način da se dopre do korisnika širom Google ekosistema.

Pored Discovery reklama, Google je otkrio i da će mobilnim korisnicima omogućiti Gallery reklame. Upitanju je novi format pretrage reklama koji stiže u formi do osam reklama koje se mogu "svajpovati".

d
d / Izvor: Profimedia

ISTA SIRI: Ova devojka savršeno SKIDA GLAS iz Ajfona! Nećete verovati kad je čujete (VIDEO)

ISTA SIRI: Ova devojka savršeno SKIDA GLAS iz Ajfona! Nećete verovati kad je čujete (VIDEO)

Takođe, standardne reklame će se sada pojavljivati u Google Discover feedu, koji je implementiran u brojnim početnim Android ekranima, u Google aplikaciji, kao i na početnoj Google stranici.

Ove reklame bi trebalo korisnike da inspirišu i omoguće im da saznaju više o novim brendovima i proizvodima. Na kraju, Google planira da omogući Showcase Shopping reklame za Google Images, feed u Discoveru, kao i za YouTube.

Podsetimo, Gugl je početkom ove godine udvostručio broj reklama na svojoj platformi, Jutjubu, što praktično znači da oglasi prekidaju svaki gotovo svakog minuta. Jasno je i u ovom slučaju, iza "brige o korisnicima", krije se samo još jedan način da Gugl zaradi još više novca.