clear sky
24°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1205
usd
109.1422
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

OD TIKTOKA DO KENDIKREŠA: Na šta su obični ljudi potrošili 171 milijardu dolara

10.01.2024. 18:33
Piše:
Srbija Danas/ 24sedam
TikTok
TikTok / Izvor: Profimedia

Broj preuzetih aplikacija na koje su, ili preko kojih su, ljudi trošili svoj novac stagnira ali se i dalje tu obrću ogromne svote.

Kupci širom sveta su u 2023. godini potrošili 171 milijardu dolara za aplikacije, za skromnih tri odsto više nego u 2022. godini, pokazali su podaci kompanije Data.ai iz San Franciska.

BUDITE OPREZNI NA YOUTUBE-U: Sa hakovanih kanala širi se malver - EVO ŠTA JE OTKRIVENOYoutube

BUDITE OPREZNI NA YOUTUBE-U: Sa hakovanih kanala širi se malver - EVO ŠTA JE OTKRIVENO

NEVEROVATNO: Dark Web preplavili oglasi za prodaju lažnih i ukradenih X nalogaTwitter X

NEVEROVATNO: Dark Web preplavili oglasi za prodaju lažnih i ukradenih X naloga

WHATSAPP UVODI NOVU OPCIJU KOJU SU SVI DUGO ČEKALI: Napokon nam se OVO više neće dešavatiWhats App

WHATSAPP UVODI NOVU OPCIJU KOJU SU SVI DUGO ČEKALI: Napokon nam se OVO više neće dešavati

Broj preuzimanja aplikacija za prošlu godinu iznosi 257 milijardi, što je za samo jedan odsto više u odnosu na 2022. godinu, prenosi portal Teh kranč.

Korisnici najviše troše na mobilne video igre, ali Tiktok je podstakao rast potrošnje i na druge tipove aplikacija za 11 odsto na 64 milijarde dolara u 2023. godini.

Potrošači su prošle godine najviše preuzimali apliikaciju Tiktok i trošili na nju najviše novca, ali su na Fejsbuku proveli najviše vremena.

Najomiljenija mobilna video igra po broju preizimanja je bila Sabvej surfers (Subway Surfers), dok su korisnici proveli najviše vremena igrajući Kendi kraš sagu (Candy Crush Saga).