clear sky
13°C
26.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Da li ste ovo očekivali? Sada TikTok KOPIRA Instagram!

07.10.2022. 16:07
Piše:
Srbija Danas/b92.net
instagram i tiktok
instagram i tiktok / Izvor: Profimedia

Aplikacije i društvene mreže sve više počinju da izgledaju isto i da liče jedna na drugu.

Do sada smo već navikli da vidimo da Instagram kopira TikTok kada su u pitanju funkcije. Ali u novom obrtu, saznajemo da TokTok sada kopira Instagram sa novom funkcijom pod nazivom "Photo Mode".

Najnovije ažuriranje omogućava TikTok korisnicima da dele veći broj fotografija u objavi, zajedno sa opisom do 2200 karaktera. Nove foto objave, koje mogu da sadrže i muziku, će se poijavljivati u korisnikovoj For You stranici, zajedno sa video sadržajem.

U blog objavi TikTok ističe da se nada da će Photo Mode, u kombinaciji sa nedavno proširenim brojem karaktera, omogućiti kreatorima da se bolje izraze i da se dublje povežu sa drugima.

Međutim, Photo Mode čini da For You Page deluje više kao Instagram i na načine koji nisu toliko kreativni. Prema navodima medija, funkcija se od strane kreatora već koristi za deljenje starim mimova (meme) i drugog sadržaja koji je uobičajeno popularan na Instagramu.

tik tok i instagram
tik tok i instagram / Izvor: Profimedia

Zanimljivo je videti da TikTok sada kopira Instagram, s obziroma na to da nedavni izveštaji sugerišu da TikTok id a lje u velikoj meri prednjači u odnosu na Instagram Reels, kada je u količina pregleda na dnevnom nivou.

Takođe, ovo je samo jedan u nizu poteza u kojima svaka društvena mreža kopira svog rivala, sok na kraju sve one ne postanu iste.