scattered clouds
27°C
01.06.2024.
Beograd
eur
117.1015
usd
108.2069
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

EA ne odustaje od reklama u igrama, samo gleda kako da vas ne naljuti dok ih ubacuje

17.05.2024. 15:17
Piše:
Srbija Danas/B92
EA games
EA games / Izvor: Shutterstock

Electronic Arts ima dugu istoriju ubacivanja reklama u svoje video-igre.

Davno su u Burnout Paradise, tako, ubacili postere iz predsedničke kampanje Baraka Obame, a u nešto bližoj prošlosti su pokušali da "proguraju" reklame za Amazonovu seriju "The Boys".

Reakcija igrača na ovaj poslednji pokušaj nije bila dobra, pa su se iz EA malo primirili sa ovom praksom - ali nisu u potpunosti odustali od nje.

Govoreći na sastanku za investitore, izvršni direktor EA, Endrju Vilson, izjavio je da oglašavanje u igrama vidi kao značajnu stvar za "ostvarivanje finansijskog rasta", i dodao da kompanija ima interne timove koji razmišljaju o načinima implementacije reklama u igre.

Pritom, rekao je da bi to bile "promišljene" implementacije, što sugeriše da traže načine kako ubaciti reklame koje neće naljutiti igrače, tj. kupce koji ne žele da im reklame iskaču u igrama koje su platili.

Dosadašnji primeri pokazuju da su igrači izrazito protiv toga da im reklame na bilo koji način prekidaju igru. Međutim, znatno je manje prigovora na prikriveno oglašavanje, npr. se kad u starim Need For Speed Underground igrama nađu posteri za Burger King.