clear sky
23°C
30.04.2024.
Beograd
eur
117.1117
usd
109.3684
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

FEJSBUK OPTUŽEN ZA JOŠ JEDNU PREVARU! Svesno falsifikovali podatke da bi ostvarili profit?!

19.10.2018. 09:36
Piše:
Srbija Danas
Mark Zakerberg
Mark Zakerberg / Izvor: Profimedia

Kompanija tvrdi da to nije istina.

Marketinška agencija "Crowd Siren" pre dve godine tužila je Fejsbuk da je naduvao podatke o pregledima video oglasa na društvenoj mreži, a sada je tužbu proširila tvrdeći kako su odgovorni na Fejsbuku za to znali najmanje od 2015. U dodatnim zahtevima koje su podneli ove nedelje tuže ih i za prevaru i traže odštetu.

OVI KINEZI NISU NORMALNI! U Srbiji niko nije čuo za ovu firmu, a pravi telefone iz snova! (VIDEO)

Glavni problem svodi se na to da je Fejsbuk pogrešno predstavljao prosečno vreme gledanja video-oglasa.  Prvobitna istraga pokazala je da je kompanija u obzir uzimala samo oglase koji su se gledali duže od tri sekunde. Kako su u jednačinu uzimali samo videe koji su gledani duže od tri sekunde, prosečno gledanje oglasa ispadalo je znatno duže, prenosi Engadget. Fejsbuk je problem priznao pre dve godine.

Fejsbuk
Fejsbuk / Izvor: Profimedia

Ipak, nakon što je pregledano 80-ak hiljada internih dokumenata kompanije, dobijenih na osnovu sudske odluke, markentiška agencija tvrdi da je Fejsbuk ne samo znao za problem više od godinu dana ranije nego je i prilično potcenjivao koliko takav selektivni odabir parametra ima na ukupnu statistiku. Fejsbuk se brani da je zbog te greške vreme prosečnog gledanja oglasa ispalo 60 do 80 posto duže, ali marketinška kompanija tvrdi da su ga napumpali za čak 900 posto.

Fejsbuk naravno traži da se tužba za prevaru odbaci, a u izjavi su istakli da je “ikakva insinuacija da smo na bilo koji način pokušali da sakrijemo problem od naših partnera netačna”,  No "Crowd Siren" tvrdi da je iz dokumenata očito da se nekoliko oglašivaća raspitivalo oko spornih podataka još 2015., dakle više od godinu dana pre nego što je Fejsbuk priznao problem.