light rain
18°C
20.05.2024.
Beograd
eur
117.105
usd
107.8514
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

IPAK OSTAJU: Fejsbuk ne menja spornu politiku

12.01.2020. 12:15
Piše:
Srbija Danas/B92
Facebook
Facebook / Izvor: Profimedia/ilustracija

Tako je do daljnjeg...

Fejsbuk je objavio da neće promeniti svoju kontroverznu politiku dopuštanja političkih oglasa koji sadrže lažne informacije.

Instagram i Facebook
Instagram i Facebook / Izvor: Profimedia

Umesto toga, kompanija će svojim korisnicima dati mogućnost da vide manje političkih oglasa, kao i malo više kontrole nad tome koji se oglasi vide, a koji ne.

Promene dolaze putem ažuriranja alata koji omogućava bilo kome da vidi sve oglase koje političari objavljuju na Fejsbuku i Instagramu, piše sajt Mashable.

VEĆ PLANIRAJU NOVINU: Kruže glasine o novom Intelovom procesoru

VEĆ PLANIRAJU NOVINU: Kruže glasine o novom Intelovom procesoru

NAJAVE REVOLUCIJE: Panasonik predstavio VR naočare

NAJAVE REVOLUCIJE: Panasonik predstavio VR naočare

KORAK DALJE: Ovaj studio angažuje AI za procenu SCENARIJA

KORAK DALJE: Ovaj studio angažuje AI za procenu SCENARIJA

Promene su predviđene za prvi kvartal 2020. godine, a nakon njih će korisnici moći da pogledaju željenu ciljnu grupu za svaki oglas u političkim, izbornim ili društvenim kampanjama.

Takođe, oglasi će moći da se pretražuju preciznije, na primer tačnim frazama ili filterima koji uključuju veličinu publike, kao i datume i regione koje bi određena kampanja trebalo da "cilja".

Biće moguće kontrolisati i koji oglasi stižu do određenog korisnika putem "Custoom Audience" liste. Ovo predstavlja spisak korisničkih informacija koje pomažu oglašivačima da ciljaju ciljaju određenu publiku.

Što je najbitnije, korisnici će moći jednostavno da izaberu da vide manje političkih oglasa.

"Važnost ovih alata za dostizanje ključne publike iz širokog spektra nevladinih organizacija, neprofitnih organizacija, političkih grupa i kampanja" kaže Rob Ledern, menadžer proizvoda u kompaniji Fejsbuk, objašnjavajući zašto politički oglasi nisu potpuno isključeni ili ograničeni na ovoj društvenoj mreži.