light rain
19°C
14.05.2024.
Beograd
eur
117.1197
usd
108.716
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Na zaključanom ekranu telefona uskoro nas očekuju i reklame?

11.07.2022. 14:48
Piše:
Srbija Danas/b92.net
mobilni telefon
mobilni telefon / Izvor: Profimedia

Prema podacima koje je objavio Glance, korisnici dnevno u proseku otključaju svoj pametni telefon 70 puta, a devet od 10 puta prvo pogledaju zaključani ekran telefona.

Korisnici pametnih telefona koji koriste Google Android mogli bi već za dva meseca, umesto omiljene fotografije ili zaštite ekrana, gledati – reklame. Barem u Sjedinjenim Američkim Državama.

Kako javlja TechCrunch, indijska oglašivačka kompanija, Glance, u pregovorima je sa američkim teleoperaterima o lansiranju nekoliko modela pametnih telefona koji bi na zaključanim ekranima prikazivali oglase i promotivne poruke.

Glanceov "dinamički" zaključani ekran prikazivao bi vesti, video snimke, igre i oglase, koje bi korisnici videli pre otključavanja svog telefona. Naravno, u zavisnosti od korisnikovih navika i želja, sadržaj će biti prilagođen. Oglase je moguće isključiti, ali korisnici za to moraju da uđu malo dublje u podešavanja telefona.

mobilni telefon
mobilni telefon / Izvor: Profimedia

Ako vam je ideja o oglasima na zaključanom ekranu potpuno odbojna, dovoljno je reći da u Aziji, u ovoj usluzi "uživa" oko 400 miliona korisnika pametnih telefona.

A da bi istim putem mogao krenuti i Apple, govori informacija prema kojoj će nova verzija iOS-a imati mogućnost prikazivanja sadržaja na zaključanom ekranu. Istina, iz Applea, su naveli kako pod "sadržajem" misle na vesti, obaveštenja, kalendar, poruke i slično. Ali, nisu izričito rekli da neće biti i oglasa.

Uostalom, zaključani ekran za oglašivače predstavlja neiskorišćeno blago. Prema podacima koje je objavio Glance, korisnici dnevno u proseku otključaju svoj pametni telefon 70 puta, a devet od 10 puta prvo pogledaju zaključani ekran telefona.