
VI TUGUJETE, ONI SE UBIŠE OD PARA! Fejsbuk najbolje zarađuje kad raskinete vezu - evo kako!
Fejsbuk, zahvaljujući statusima, vrlo dobro zna kada su okončane ljubavne veze njegovih korisnika, i tu činjenicu će i vrlo dobro unovčiti. Koristeći algoritme koji prate vaše ponašanje na najvećoj društvenoj mreži na svetu, Fejsbuk će usmeriti odabrane klijente upravo ka vašem profilu kako bi dostigli najveću marketinšku zaradu.

To naravno nije tajna, ali ne dešava se svaki dan da sam Fejsbuk objavi informacije koje ukazuju na marketinški značajan period nakon raskida. Prema poslednjim otkrivenim podacima na sestrinskoj stranici "Facebook IQ", osobe koje su okončale ljubavnu vezu uglavnom ne trče da promene svoj status u "single". Takođe, nakon objavljivanja statusa po pravilu sledi agresivno posećivanje Fejsbuka.
Istraživači Facebook IQ-a tvrde da korisnici, njih tri četvrtine, zavise o društvenoj interakciji sa prijateljima i porodicom kako bi nadoknadili vreme koje su donedavno trošili sa svojom polovinom. Dakle, korišćenje Fejsbuka značajno raste (i do četiri puta više) u danima nakon prekida veze. Ono što je prelomno jeste da Fejsbuk ohrabruje svoje klijente da reklamama bombarduju upravo one korisnike koji su ostavljeni ili koji su ostavili donedavno najvažniju osobu u životu.
Facebook IQ savetuje klijente da korisnicima nakon raskida pristupaju na mobilnim uređajima jer će u tom periodu biti najmobilniji. Takođe, preporučuje se nuđenje novih iskustava jer osobe koje su izašle iz ljubavne veze žele da iskuse ono što su propustili ili što do sada nisu mogli ili smeli.
Pogledajte OVDE koji ajfoni se povlače iz prodaje zbog loše baterije - možda je vaš među njima.
Pročitajte i:

DOĆI ĆE IM GLAVE! Eksplodirale baterije telefona Galaxy note 7, zapalile fabriku koja ih proizvodi!

STARI TELEFON VAM SKUPLJA PRAŠINU? Ovo su natraženiji modeli i možete da ZARADITE na njima!

BLAMČINA! Igrao je igru na mreži, kad je u sobu ušla njegova GOLA MAJKA! (VIDEO)

NOVO NA VIBERU: Ova opcija toliko je dobra da ćete odmah početi da je koristite! (VIDEO)
