ZNATE LI ZAŠTO JE FEJSBUK PLAV? Razlog je ovaj POREMEĆAJ njegovog tvorca, Zakerberga!
Nikad vam ne bi palo na pamet.
Fejsbuk koristimo već 12 godina, a nijansa plave boje njegovog brenda prepoznatljiva je milionima ljudi koji je automatski povezuju s najvećom društvenom mrežom na svetu.
Verovatno se nikad niste ni pitali zašto je Fejsbuk baš plave boej, ali razlog postoji, i vrlo je zanimljiv. Mark Zakerberg, osnivač i većinski vlasnik Fejsbuka je daltonista i ne raspoznaje crvene i zelene nijanse. Zakerberg, prema vlastitom priznanju, najbolje percipira plavu boju: "Plava je najbogatija boja za mene, ja vidim sve nijanse plave."
ZLI ADVOKATI: Kačili PORNIĆE na Pirate Bay, pa ucenjivali ljude koji su ih skidali!
Osim Zakerbergovog daltonizma, postoji i niz stručnih objašnjenja zašto je boja jedan od najprepoznatljivijih faktora kod prepoznavanja i konzumiranja određenih brendova. Boje podsvesno utiču na naše odluke, a 90 odsto procena ljudski mozak temelji na vizuelnim karakteristikama, odnosno bojama.