DOM OMLADINE BEOGRAD U GOSTIMA - Kragujevac
Tribina Fanzini - kad su društvene mreže bile umetnost održaće se u utorak, 31. januara u SKC Kragujevac
Dom omladine Beograda (DOB), kao jedna od vodećih ustanova kulture u Srbiji, u 2017. godini pokreće program saradnje sa srodnim institucijama u drugim gradovima naše zemlje, sa željom da deo svojih kvalitetnih i zanimljivih programa ponudi i publici koja nema priliku da posećuje događaje u prestonici. Budući da je prošle godine u DOB-u realizovano čak 1873 programa, redakcija je odlučila da deo toga ponudi zainteresovanim ustanovama kulture širom Srbije. Tim Doma omladine spreman je da, sa svojim saradnicima i gostima, u kulturnim ustanovama drugih gradova predstavi deo onoga što se 2016, ali i ranijih godina, događalo u prostoru ove beogradske ustanove kulture.
Sve ustanove kulture zainteresovane za saradnju sa Domom omladine Beograda mogu da ostvare kontakt na mejl office@domomladine.org. Takođe, u razmatranje će ući i predlozi drugih ustanova za realizaciju njihovih produkcija u Domu omladine.
Gostovanja počinje 31. januara u Studentskom kulturnom centru Kragujevca sa tribinom na temu "Fanzini - kad su društvene mreže bile umetnost" sa želja da u predstojećem periodu programi budu predstavljeni publici u što više mesta u Srbiji, ali i regionu.
Džez festival ponovo ostvario dobit koja će biti uložena u Dom omladine Beograda
DOM OMLADINE BEOGRADA U GOSTIMA: KRAGUJEVAC
Tribina Fanzini - kad su društvene mreže bile umetnost održaće se u utorak, 31. januara u SKC Kragujevac. Govoriće Vasa Radovanović, urednik fanzina "Oprem dobro" koji aktivno izlazi od 1986. godine.
Zamislite mladog pankera ili metalca s kraja sedamdesetih i početka osamdesetih godina prošlog veka, čiji omiljeni bendovi se u mejn-strim medijima pojavljuju samo ako tokom svirke u nekom klubu bude tuče i hapšenja. On krije da je sav nesrećan jer ga razumeju samo retki, jednako nesrećni, i jer niko ne obraća nimalo pažnje na to što je njemu važno. Onda mu u ruke dođe neki čudan časopis, pun tekstova otkucanih na pisaćoj mašini ili pisanih rukom, pa fotokopiranih, koji miriše na “karbofiks”, poveza ojačanog selotejpom i heftalicom.
U tom neuglednom izdanju može da pronađe sve što ga zanima - recenzije koncerata na kojima je bio ili na koje je želeo da ode, intervjue pank, hard kor, metal ili novotalasnih bendova (prvi intervju Električnog orgazma pojavio se podeljen u dva fanzina, “Kvazimodo” i “Kreten”). Tu su i adrese autora fanzina i njihovih saradnika, pa mladi čovek na trenutak batali weltschmerz i piše im pisma, zauzvrat dobija druge fanzine i, na kraju, sam dohvati “karbofiks”, selotejp i heftalicu, pa svoje delo šalje na razne adrese...
Najčudnije je to što, u današnje doba, ta vrsta social networking-a i dalje opstaje, a stari i novi fanzini su dobili status umetničkih dela.