Istraživanja s Univerziteta Brigam Jang u SAD i holandskih istraživača ukazuju na koristi konzumiranja hrskave hrane, ne samo u smislu smanjenja unosa kalorija, već i u pogledu svesnijeg jedenja
"Divili smo se junacima Angole, odrastao sam nedaleko od ulice Agostina Neta" Vučić se obraća u Palati Srbije: Predsednik Srbije odlikovao predsednika Angole Ordenom Republike Srbije