Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

BMW ПОТВРДИО: Радимо на новом М3, имаће преко 1000 КС

15.09.2023. 23:00
Пише:
Србија Данас/ Index хр
automobil
аутомобил / Извор: Фото: Youtube printscreen/ Тестостеерон

Информацију је лично потврдио директор развоја Френк Вебер.

Као што се и очекивало, нови М3 ће користити основу недавно приказаног концепта познатог као Неуе Klasse. Истовремено, BMW je потврдио да се ради на потпуно електричном М3, који ће бити лансиран за највише четири године, односно до 2027. године.

ДА ЛИ ЈЕ НАДМАШИО СВОЈЕ ИТ РИВАЛЕ? Познато име првог Xiaomi аутомобила (ВИДЕО)

ДА ЛИ ЈЕ НАДМАШИО СВОЈЕ ИТ РИВАЛЕ? Познато име првог Xiaomi аутомобила (ВИДЕО)

ДО 100км/х ЗА МАЊЕ ОД СЕКУНДЕ: Ово је НАЈБРЖИ електрични аутомобил!

ДО 100км/х ЗА МАЊЕ ОД СЕКУНДЕ: Ово је НАЈБРЖИ електрични аутомобил!

НИЈЕ ВАЉАЛА НИ СТАРА: Како ће се показати нова електрична Астра? (ВИДЕО)

НИЈЕ ВАЉАЛА НИ СТАРА: Како ће се показати нова електрична Астра? (ВИДЕО)

Како је пренео Царсалес, информацију је лично потврдио директор развоја Френк Вебер, који је ове недеље учествовао у медијској промоцији BMW-a и5 у Португалу. Том приликом је потврдио и да је платформа развијена за прихватање погона са четири електромотора укупне снаге 1 MW. Вебер није недвосмислено потврдио да ће нови М3 сигурно имати 1000 kW, односно 1360 КС, али је сасвим извесно да ће нови М3 имати електрични погон.

- Желимо да дођемо са нечим што показује да је Неуе Klasse већ веома амбициозан. Али ово је нешто далеко изнад онога на шта су људи данас навикли. Ово ће доћи са М3 и неће бити превише далеко од почетног лансирања Неуе Klasse као линије производа - рекао је Вебер.

Вебер је јасно рекао да ће електрични М3 бити и прави М3 по возним карактеристикама, а једино место где ће бити ускраћен је звук. Међутим, ту је и изненађење, а то је да електрични М3 има задатак да прошири понуду, што значи да ће бензински М3 са шестоцилиндричним С58 3.0 коегзистирати до даљњег.

- То је добар мотор, дефинитивно ћемо направити овај Еуро 7 способан и друге ствари, тако да ће се то десити. Нећемо имати две различите класе – постојаће коегзистенција решења на тржишту, што је неопходно - закључио је Вебер.