Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Форд представио Фоцус за 2022. (ФОТО)

17.10.2021. 15:30
Пише:
Србија Danas/b92.net
ford focus 2022.
форд фоцус 2022. / Извор: Фото: Twitter/newotomobil

Популарни компактни модел рестилизован је три године након лансирања актуелне генерације.

Најважније новине на Фоцусу за 2022. су освежени дизајн, нови мултимедијални систем, нови системи асистенције као и унапређена моторизација.

Аутомобил ће се у продајним салонима појавити почетком следеће године.

Када је реч о дизајну спољашњости, повећана је висина "носа", док је Фордов амблем премештен са хаубе на средину маске хладњака.

Маска је иначе нешто већа него раније, а разликује се у зависности од пакета опреме.

На свим верзијама пажњу привлаче нова, мало тања, full ЛЕД предња светла са интегрисаним магленкама.

Као опција, биће доступни и "matrix" ЛЕД фарови, опремљени, између осталог функцијом динамичког осветљења у кривинама, активне контроле снопа како би се избегло заслепљивање других возача (користи камеру) или прилагођавања светла ситуацији на путу и временским условима.

ЛЕД стоп светла такође су добила нови облик и дизајн.

Унутрашњост аутомобила сада изгледа модерније. На командној табли доминира огромни дигитални екран дијагонале 13,2 инча, путем кога возач има приступ новом мултимедијалном систему Sync4, прилагођеном из електричног Мустанга Mach-E.

Навигација заснована на Cloudu, гласовне команде и интуитивније корисничко окружење са Apple CarPlay и Андроид Ауто функцијама само су неке од његових предности.

Клима-уређајем и поставкама већине система аутомобила такође се управља путем екрана осјетљивог на додир.

Базични мотор Фоцуса за 2022. и даље је троцилиндарски ЕцоБоост 1.0 са 100 КС или 125 КС, упарен са 6-брзинским мануелним мењачем.

У понуди ће бити и као "лаки" хибрид са опционим седмостепеним аутоматиком у варијантама од 125 и 155 КС.

Једини дизелаш је 1.5 ЕцоБлуе, доступан у две варијанте снаге, са 95 или 120 КС. Повезан је са 6-степеним мануелним или, у снажнијој варијанти, са опционим 8-степеним аутоматским мењачем.

Најновија СТ верзија имаће испод хаубе 2.3 ЕцоБоост од 280 КС. Овај модел ће стандардно бити опремљен 6-брзинским мануелцем или, уз доплату, 7-степеним аутоматиком са полугицама за мануелну промену брзина на волану.

Рестилизовани Фоцус укључује и бројне системе асистенције возачу, који су проширени у поређењу са претходником.

Међу њима је и Блинд Спот Assist, који не само да упозорава на друге аутомобиле изван видокруга возача, већ и, ако је то потребно, "обесхрабрује" промену траке.

Систем скенира околину аутомобила за возила до 28 метара иза и то 20 пута у секунди, а функционише при брзинама од 65 до 200 км/х.