Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

КИДА: Вратио се 911 Турбо С или "убица" супераутомобила

06.03.2020. 20:27
Пише:
Србија Данас/Б92
Beli Porsche 911 Turbo
Бели Porsche 911 Турбо / Извор: Профимедиа

Порше представио нови модел...

Нови Porsche 911 Турбо С дебитовао је у купе и кабриолет верзији, са мотором од 650 "коња".

Произвођач из Штутгарта објавио је фотографије и техничке детаље најновије генерације 911-ице Турбо С, која је најснажнија и најбржа до сада.

Већ на први поглед Турбо С наговештава да се испод површине крије опака "звер".

ХИТ: Hyundai представио освежени и30

ХИТ: Hyundai представио освежени и30

ИПАК СЕ ДЕШАВА: Порше открива модел 911 Турбо С

ИПАК СЕ ДЕШАВА: Порше открива модел 911 Турбо С

ХИТ: Волксваген придставио нови "Артеон Р-Лине Едитион"

ХИТ: Волксваген придставио нови "Артеон Р-Лине Едитион"

На то указује знатно "мишићавији" изглед спољашњости аутомобила у односу на регуларну верзију Porschea 911, који кулминира задњим делом возила са великим, покретним спојлером и масивним дифузором из кога извирују две симетрично постављене цеви издува.

Крило спојелера се издужује у зависности од брзине аутомобила и, уз помоћ предњих аеродинамичких елемената, обезбеђује неопходну силу пријањања ("downforce") при великим брзинама, како би ауто остао "прилепљен" за асфалт.

Иако је нови 911 Турбо С тежи од претходника за 50-ак кг, додатна маса са лакоћом се компензује снажнијим погонским агрегатом.

Аутомобил покреће нови 6-цилиндарски 3.8-литарски twin-turbo у "боксер" конфигурацији, а упарен је са аутоматизованим 8-брзинским мењачем са дуплим квачилом.

Максимална снага мотора је 650 КС, односно 70 КС више од претходника, док највећи обртни момент износи 800 Нм.

То је довољно да 911 Турбо С убрза из стања мировања до 100 км/х за само 2,7 с, а до 200 км/х стиже за нешто више од 9 с. Максимална брзина је 330 км/х.

Снага се стандардно преноси на сва 4 точка, а стандардни елементи опреме су и активни систем ослањања и управљање на сва 4 точка.

Када је реч о точковима, по први пут 911 Турбо С "миксује" димензије фелни - напред су 20-ице, а позади алу точкови од 21 инча. Предње гуме су димензија 255/35, док су задње 315/30.

Објављене су и цене за америчко тржиште, па ће 911 Турбо С Цоупе у САД-у коштати од 203.500 долара, а Цабриолет од 216.300 долара.

Аутомобили у продајне салоне стижу у другој половини године.