Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Мала премијера - BMW представио мотоцикл Р18

14.04.2020. 07:41
Пише:
Србија Данас/Б92
BMW
BMW / Извор: Профимедиа

Занимљиво...

BMW Motorrad је представио дуго очекивани мотоцикл који овог произвођача двоточкаша уводи у сегмент "крузера".

Дизајном и изгледом, нови модел се надовезује на BMW Motorrad традицију и на легендарни BMW Р5, модел који се налазио у производњи пре више од 80 година, преусмеравајући фокус назад на основне мотоциклистичке елементе: једноставност, без прекомерне технологије и боксерски мотор као епицентар уживања у вожњи, у комбинацији са "добрим вибрацијама", кажу у баварском произвођачу.

Ово је листа аутомобила којима су власници најзадовољнији

Ово је листа аутомобила којима су власници најзадовољнији

Распродајом велике колекције аутомобила помаже борбу против вируса COVID-19

Распродајом велике колекције аутомобила помаже борбу против вируса COVID-19

Могућ вирутелни обилазак Аудијеве фабрике где настаје магија

Могућ вирутелни обилазак Аудијеве фабрике где настаје магија

У наслеђе је добио и класичан округли дизајн инструмент табле са уграђеним екраном. Мотоцикл је тежак 345 кг, а максималних 91 КС испоручује при 4.750 обртаја у минуту.

Одликује га такозвани "Биг boxer" агрегат који има највећи капацитет двоцилиндричног боксер агрегата икада коришћеног у серијској производњи, 1802 ccm, по чему је и добио назив Р18.

Опремљен је мењачем са 6 брзина, а пренос је преко кардана.

Овај мотоцикл доноси стил прошлих времена и задржава дизајн инспирисан класицима.

Р18 поседује детаље легендарних боксер мотора из 1936. године као што су двоструки цевасти рам, карактеристичан облик резервоара и видљиво карданско вратило.

Наследио је и традиционално ваздушно хлађење.

Иако минималистичког изгледа опремљен је најсавременијом опремом и системима.

Стандардно поседује АСЦ систем стабилности, "Hill старт цонтрол" систем за полазак на узбрдици, као и МСР систем који контролише кочење мотором.

Кочиони систем се састоји од двоструких дискова напред и једног позади, оба са четвороклипним кочионим чељустима. Предњи амортизери су пречника 49 mm, са ходом од 120 mm, док је ход задњих 90mm.

Оно што овај мотоцикл додатно издваја од осталих модела из истог сегмента јесу и три различита мода вожње "Раин", "Roll" и "Роцк" која се могу прилагођавати индивидуалним жељама возача.

Позиција седења је усправна и условљена ногоступима који су постављени на средини, иза цилиндара, што је одлика BMW модела.

Нови модел ће се наћи у понуди као ексклузивни Фирст Едитион, одмах након лансирања, са великим бројем опција индивидуализације.