Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Уместо три - САМО ЈЕДАН ретровизор! Шта кажете на ово? Изгледа... ЧУДНО! (ФОТО)

06.01.2020. 08:06
Пише:
Србија Данас/Б92
auto, saobraćaj, retrovizor
ауто, саобраћај, ретровизор / Извор: Профимедиа

Како ћемо да се навикнемо?

Астон Мартин и компанија Gentex направили су дигитални унутрашњи ретровизор који обједињује погледе уназад са три камере, покривајући уједно и спољне ретровизоре.

Нови централни ретровизор садржи дигитални екран који се састоји од три сегмента. Највећи, централни део резервисан је за "поглед" уназад широкоугаоне камере постављене на кров возила, док се на два бочна сегмента приказује слике са малих камера - лево и десно, дискретно сакривених у класичним спољним ретровизорима.

Бахати возач заузео је четири места на паркингу! Кад је видео шта пише испод кола, ПРЕСЕЛО МУ ЈЕ! (ФОТО)

Бахати возач заузео је четири места на паркингу! Кад је видео шта пише испод кола, ПРЕСЕЛО МУ ЈЕ! (ФОТО)

КАО ПУЦКА: Овај Мерцедес изгледа прелепо

КАО ПУЦКА: Овај Мерцедес изгледа прелепо

НАЈАВЉУЈУ ЈОШ ЈЕДАН: Следеће године стиже још један ЕВ

НАЈАВЉУЈУ ЈОШ ЈЕДАН: Следеће године стиже још један ЕВ

Наиме, за разлику од неких других модела на тржишту са дигиталним ретровизорима, попут Аудија е-трон, Астон Мартин и Gentex одлучили су се да поред бочних спољних камера задрже и традиционалне бочне ретровизоре са огледалима.

Како кажу, оваква хибридна опција је тренутно практичнија и безбеднија, јер је само мали број држава законски регулисао и дозволио употребу спољних камера уместо стандардних ретровизора, а омогућава возачима да се постепено навикавају на нову технологију, не ускраћујући им могућност да и даље користе конвенционалне ретровизоре.

Две компаније представиће нови ретровизор на предстојећем Међународном сајму електронике ЦЕС у Лас Вегасу, а за показни аутомобил употребљен је прототип Астон Мартин ДБС Superleggera.

Овај дигитални ретровизор требало би да у будућности да се нађе и у серијским моделима британског произвођача.