Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ВЕРОВАТНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Колико је опасно држати ноге на контролној табли? (ВИДЕО)

16.01.2024. 16:56
Пише:
Србија Данас
automobil
аутомобил / Извор: Профимедиа

Најмање што може да уради јесте да вам поломи ноге и кукове.

Ако сте један од оних који уживају у вожњи аутомобила на овај начин, следећи пут ћете добро размислити да ли се исплати. Друштвеним мрежама је кружила објава која врло детаљно упозорава шта може да нам се догоди ако седимо на сувозачевом месту са ногама на командној табли и нагло се активира ваздушни јастук. Последице које можемо да претрпимо су страшне, упозорила је корисница у објави на Фејсбуку.

ДА ЛИ СТЕ МЕЂУ ЊИМА? Многи возачи ово раде, а НЕ СХВАТАЈУ колико је то уствари ОПАСНОautoput

ДА ЛИ СТЕ МЕЂУ ЊИМА? Многи возачи ово раде, а НЕ СХВАТАЈУ колико је то уствари ОПАСНО

ОПАСНО: Вожња у оваквим условима може довести до ВЕОМА СКУПИХ последица (ВИДЕО)automobil

ОПАСНО: Вожња у оваквим условима може довести до ВЕОМА СКУПИХ последица (ВИДЕО)

БУДИТЕ ОБАЗРИВИ: Сувозач ово НИКАКО не сме да ради, јер озбиљно ПОВЕЋАВА РИЗИК од несрећеumoran vozač za volanom

БУДИТЕ ОБАЗРИВИ: Сувозач ово НИКАКО не сме да ради, јер озбиљно ПОВЕЋАВА РИЗИК од несреће

Ваздушни јастук може да сломи кичму сувозача

Како је написала у уводу, већина нових путничких аутомобила има и ваздушни јастук на сувозачевом седишту, који се активира чак и у случају мањег судара. Према њеним речима, ваздушни јастук се веома брзо пуни са 100 до 250 литара ваздуха, а последице које може да претрпи путник са ногама на инструмент табли ако се ваздушни јастук изненада активира, веома су озбиљне.

- Најмање што може да уради јесте да вам поломи ноге и кукове - упозорила је она. Она је додала да ваздушни јастук такође може да сломи кичму сувозача са ногама на командној табли, остављајући га парализованим или чак мртвим.

Описала је и "најтежи случај", у којем ноге сувозача могу да се окрену иза његове главе. Резултат су сломљене ноге, кукови, кичма и оштећена глава. После тога следи трајна парализа или смрт услед повреда главе и прелома потиљка, упозорила је она и још једном позвала на размишљање о томе да ли вреди држати ноге на командној табли током вожње.