ХЈУНДАИ РАДИ У ТАЈНОСТИ: Ово нико од њих није очекивао
Опа...
Ако до револуције у технологији батерија и дође, до 2025. године би остало само око 10% аутомобила са моторима са унутрашњим сагоревањем.
По мишљењу многих, компанија Hyundai Мотор Гроуп је прилично конзервативна када је у питању усвајање нових технологија везаних за алтернативна горива. Уместо фокусирања на један концепт, они инвестирају у ширу стратегију, од хибрида, преко плуг-ин хибрида, електричних возила до модела који користе водоничне гориве ћелије, односно, седе на више од једне столице.
По Ли Ки-Сангу, вишем потпредседнику Hyundai Мотор компаније, уколико дође до револуције у технологији батерија, 2025. годину ћемо дочекати са 90% електричних аутомобила на тржишту. По његовом мишљењу, конвенционалне литијум-јонске батерије (са течним електролитима) наводно полако губе битку.
ЗАБОРАВИО ЈЕ КЉУЧ У КОЛИМА: Нећете веровати како је отворио ауто! (ВИДЕО)
Једна од многобројних нових технологија која највише обећава по корејској компанији, јесте технологија чврсте батерије (литијум-сумпорне или литијум-ваздушне ћелије). Остаје само да се види да ли ће те батерије моћи да се нађу у тржишно прихватљивом формату. Ли Ки-Санг очекује технолошки пробој између 2020. и 2025. године, који ће додатно разјаснити да ли ће еволуција литијумских батерија представљати будућност.
Уколико не дође до појављивања нове технологије, инвестиције у гориве ћелије онда неће бити стопиране, бар не што се Hyundai-ja тиче. У наредне 3 године, Hyundai планира лансирање десет хибрида, осам плуг-ин хибрида, осам електричних модела и два модела са горивим ћелијама.
Међутим, што се купаца тиче, технологија уопште не мора да оде предалеко у односу на оно што постоји данас, бар не када је реч о густини тренутних батерија. Нико не захтева да ћелије буду гушће, већ се захтева да батерије буду јефтиније.
Наиме, лист Кореа Хералд је недавно објавио вест да Hyundai развија сопствене батерије, и да су већ успостављена производна постројења. Свакако ће бити интересантно видети да ли ће Hyundai усавршити технологију чврстих батерија, одбацити гориве ћелије и хибриде и на крају постати конкурент Самсунг или ЛГ компанијама.
ХИТ! Бака од 79 година возила бесни Порше 240 на сат! А тек њено објашњење...