Познато је да не треба да се чека да се укључи резерва: Стручњаци откривају када је најбоље да се наточи гориво
У Немачкој ризикујете да платите казну уколико на ауто-путу останете без горива.
Уколико желите да избегнете да останете на путу услед гужве у саобраћају без горива, возачи би требало да наточе гориво на време.
Према препорукама немачког АДАЦ-а, најбоље је то учинити када је резервоар на четвртини пуњења. У сваком случају, возачи не би требало да чекају да се укључи резерва, упозоравају из ауто-клуба.
- Мрежа бензинских пумпи углавном је свуда веома добро развијена, тако да уз мало здравог разума и правовремено точење горива не би требало бити проблема - објашњавају из АДАЦ-а, посебно мислећи на мрежу пумпи у Немачкој.
Такође, не смете носити више од десет литара горива ван резервоара у аутомобилу - чак и ако је дозвољено знатно више: резервни канистер у путничком аутомобилу може имати до 60 литара, а највише 240 литара.
- То није само потенцијални ризик од пожара у случају саобраћајне несреће - тврди АДАЦ.
- Штетни гасови из пластичног резервоара горива такође могу ући у унутрашњост - објашњавају.
Ако је могуће, канистер би било најбоље сместити у гепек - што даље од путника. Такође, гориво не сме бити складиштено у боцама с водом или другим потпуно неприкладним посудама.
Свако ко се ипак нађе на путу с празним резервоаром мора предузети све мере опреза, као што су упаљена упозоравајућа светла, постављање троугла упозорења и ношење рефлектујућег прслука. Тада помоћ на путу може решити проблем.
Свако ко стане на ауто-путу у Немачкој због недостатка горива обично ризикује казну од десет евра. А ако као последица тога дође до судара отпозади, може доћи до делимичне одговорности, наводи FenixMagazin.