Како је Дачија Сандеро једним својим једноставним решењем одушевила Американце?
Познати аутомобилски сајт Јалопник поставља питање да ли су нам у јефтинијим аутомобилима уоште потребни лоши екрани на додир, када може да их замени нешто овако...
Чак и добри познаваоци дешавања у аутомобилском свету би се, највероватније, изненадили када чују да похвале за јефтину и једноставну румунску Дачију стижу чак из далеке Америке. Овде, наравно, мислимо на САД, будући да француска Renault, чији је Dacia ћерка-фирма, има производњу у чак пет латиноамеричких држава: Аргентини, Бразилу, Колумбији, Мексику у Венецуели.
А управо је новој генерацији популарног румунског модела - Dacia Сандеро, познати амерички сајт Јалопник посветио текст у ком посебно хвали један његов веома занимљив детаљ.
Подсећајући читаоце на то колико су у почетку први екрани на додир, односно прве навигације и инфотејнмент системи представљали скупу додатну опрему, сајт наводи да данас чак и најприступачнији модели (као што је Nissan Верса, чија основна верзија у САД кошта око 15.000 долара), међу основном опремом имају "тачскрин".
Да ли је, међутим, то заиста и потребно, пита се Јалопник, и као пример наводи управо Сандеро, који купцима за цену еквивалентну износу од 11.000 долара, доноси решење које, за само неколико секунди, паметни телефон возача претвара у навигацију и инфотејнмент систем аутомобила.
Шта више, аутор текста који наводи да вози Форд Фиесту, истиче да зна колико инфотејнмент системи јефтиних аутомобила могу да буду базични и "безначајни", а њихови екрани мали, односно не много већи од већине савремених паметних телефона. Често и само служе само да "реплицириају" телефоне, путем Андроид Ауто и Apple CarPlay апликацијама.
Управо зато се чини да је такав екран у јефтиним аутомобилама потпуно непотребан, док је решење које омогућава да га, током вожње, телефон возача замени телефон идеално.