Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

НЕВЕРОВАТНО: 97 одсто механичара НЕ ЗНА да направи ОСНОВНЕ ПОПРАВКЕ!

16.09.2023. 19:12
Пише:
Србија Данас
Tehnički pregled
Технички преглед / Извор: Профимедиа

Обратите пажњу...

Док многи возачи још увек имају проблем с преласком на електрична возила из разних разлога, од високих цена до недостатка места за пуњење и тескобе око домета батерије, важна предност су приступачнији трошкови сервисирања.

ПОКЛОПАЦ МОТОРА КОЈИ ПУНИ БАТЕРИЈУ: Немачки научници имају соларне ћелије које се могу прилагодити сваком аутомобилу

ПОКЛОПАЦ МОТОРА КОЈИ ПУНИ БАТЕРИЈУ: Немачки научници имају соларне ћелије које се могу прилагодити сваком аутомобилу

ОБРАТИТЕ ПАЖЊУ: Ево шта вам говоре звукови који допиру из кочница у току вожње, неки су опасни по ЖИВОТ

ОБРАТИТЕ ПАЖЊУ: Ево шта вам говоре звукови који допиру из кочница у току вожње, неки су опасни по ЖИВОТ

РИГОРОЗНИ НЕМЦИ: Французи желе посебне намете за кинеска возила, а они не дају

РИГОРОЗНИ НЕМЦИ: Французи желе посебне намете за кинеска возила, а они не дају

Недавна анализа је открила да су потпуно електрични модели ‘знатно јефтинији за сервисирање од свих других врста аутомобила‘.

‘Мали сервис‘ електричног аутомобила у просеку кошта 117 евра, док су дизелаши најскупљи с просеком од 185 евра. Следе их хибриди (181 евра) и бензинци (172 евра).

Међутим, сада се појавио нови проблем за власнике електричних возила.

Према истраживању британског Института за ауто индустрију (ИМИ), само три посто механичара је квалификовано да обави основне поправке на електричним аутима, преноси Јутарњи.хр.

Механичар Цраиг Ван Батенбург је рекао да постоје проблеми око обуке потребне за поправке електричних возила.

‘Деведесет посто наше аутоиндустрије није учинило ништа, али апсолутно ништа, да се припреми. Једноставно одбијају хибриде и електрична возила и кажу: ‘Ми не радимо на тим аутомобилима, вратите се Форду или Toyoti.

Фактор страха је огроман. Већина не жели да има посла са струјом‘ - наводи Ван Батенбург чије изјаве преносе британски медији.