clear sky
24°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1205
usd
109.1422
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

NEVEROVATNO: 97 odsto mehaničara NE ZNA da napravi OSNOVNE POPRAVKE!

16.09.2023. 19:12
Piše:
Srbija Danas
Tehnički pregled
Tehnički pregled / Izvor: Profimedia

Obratite pažnju...

Dok mnogi vozači još uvek imaju problem s prelaskom na električna vozila iz raznih razloga, od visokih cena do nedostatka mesta za punjenje i teskobe oko dometa baterije, važna prednost su pristupačniji troškovi servisiranja.

POKLOPAC MOTORA KOJI PUNI BATERIJU: Nemački naučnici imaju solarne ćelije koje se mogu prilagoditi svakom automobilu

POKLOPAC MOTORA KOJI PUNI BATERIJU: Nemački naučnici imaju solarne ćelije koje se mogu prilagoditi svakom automobilu

OBRATITE PAŽNJU: Evo šta vam govore zvukovi koji dopiru iz kočnica u toku vožnje, neki su opasni po ŽIVOT

OBRATITE PAŽNJU: Evo šta vam govore zvukovi koji dopiru iz kočnica u toku vožnje, neki su opasni po ŽIVOT

RIGOROZNI NEMCI: Francuzi žele posebne namete za kineska vozila, a oni ne daju

RIGOROZNI NEMCI: Francuzi žele posebne namete za kineska vozila, a oni ne daju

Nedavna analiza je otkrila da su potpuno električni modeli ‘znatno jeftiniji za servisiranje od svih drugih vrsta automobila‘.

‘Mali servis‘ električnog automobila u proseku košta 117 evra, dok su dizelaši najskuplji s prosekom od 185 evra. Slede ih hibridi (181 evra) i benzinci (172 evra).

Međutim, sada se pojavio novi problem za vlasnike električnih vozila.

Prema istraživanju britanskog Instituta za auto industriju (IMI), samo tri posto mehaničara je kvalifikovano da obavi osnovne popravke na električnim autima, prenosi Jutarnji.hr.

Mehaničar Craig Van Batenburg je rekao da postoje problemi oko obuke potrebne za popravke električnih vozila.

‘Devedeset posto naše autoindustrije nije učinilo ništa, ali apsolutno ništa, da se pripremi. Jednostavno odbijaju hibride i električna vozila i kažu: ‘Mi ne radimo na tim automobilima, vratite se Fordu ili Toyoti.

Faktor straha je ogroman. Većina ne želi da ima posla sa strujom‘ - navodi Van Batenburg čije izjave prenose britanski mediji.