Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

НИКАКО ИХ НЕМОЈТЕ ПРОДАВАТИ! Топ 10 половњака којима цена СТРМОГЛАВО РАСТЕ!

18.09.2023. 10:55
Пише:
Србија Данас
polovni automobili
половни аутомобили / Извор: Профимедиа/илустрација

Може се лепо зарадити на њима...

Стручњаци из регистра историје аутомобила „Цар вертицал” анализирали су тржиште аутомобила и саставили листу од десет аутомобила које не би требало да продајете јер ће њихова вредност само да расте.

ОВО ВАМ НЕЋЕ ОТКРИТИ У АУТО-ШКОЛИ: Девојка показала мале трикове за љубитеље двоточкаша (ВИДЕО)

ОВО ВАМ НЕЋЕ ОТКРИТИ У АУТО-ШКОЛИ: Девојка показала мале трикове за љубитеље двоточкаша (ВИДЕО)

Раскрсница која је намучила многе! Погледајте добро, ко има ПРАВО ПРВЕНСТВА?

Раскрсница која је намучила многе! Погледајте добро, ко има ПРАВО ПРВЕНСТВА?

БУДИТЕ ОПРЕЗНИ: Упозорење на смањену видљивост на ОВИМ деоницама!

БУДИТЕ ОПРЕЗНИ: Упозорење на смањену видљивост на ОВИМ деоницама!

Алфа Ромео ГТВ (1993 – 2004)

Стручњаци за дизајн у Алфа Ромеу, који су увек волели храбра и необична дизајнерска решења, још једном су потврдили тај приступ са Алфа Ромеом ГТВ. Као и већина купеа тог времена, Алфа Ромео ГТВ био је доступан са мотором од четири или шест цилиндара. Иако је четвороцилиндрични модел био познат по својој окретности, највреднија верзија ГТВ-а била је опремљена сјајним шестоцилиндарским мотором „Бусо”. Мотор који је постао адут Алфа Ромеа је главни разлог за значајан раст цене овог аутомобила. Иако вредност не расте тако брзо као код немачких колега, добро очувани примерци данас се продају за више од 30.000 евра.

Ауди В8 (1988 – 1993)

Данас је Ауди А8 широко препознат као технички и инжењерски врхунац ове марке. Међутим, чак и пре него што се појавио Ауди А8 лимузина, Ауди В8 је био привремено најпрепознатљивији производ компаније. Елегантна лимузина била је доступна само са В8 мотором, што ју је издвајало у односу на друге аутомобиле тог времена. Неки од снажнијих модела имали су и ручни мењач са шест брзина. Ауди В8 можда није импресионирао толико као BMW серије 7 или престижна Мерцедес-БенЗ С-класа, али је имао своје посебне квалитете. Ауди В8 поставио је основу за данашњу компанију, премијум произвођача аутомобила који директно конкурише BMW и Мерцедесу. Ауди В8 је доста ређи од својих конкурената, па не чуди што је вредност овог луксузног аутомобила почела да расте.

Audi
Ауди / Извор: Профимедиа

BMW 540и (1992 – 1996)

Деценијама је серија 5 била лидер у класи луксузних лимузина. Међутим, генерација Е34 успела је да заузме средњи положај између старијег и скупљег Е28 и Е39, која и даље доживљава свој врхунац. Осмоцилиндрична варијанта била је доступна само неколико година. Као резултат тога, знатно је ређа у Европи и Сједињеним Америчким Државама у поређењу са BMW М5. Осим тога, снага модела В8 била је веома слична снази BMW М5. Најлепши аспект овог модела је његова приступачна цена; док је вредност М5 знатно порасла, 540и је много јефтинији, али тај тренд неће потрајати.

Јагуар X К (1996 – 2006)

Јагуар Икс К 8, који је дебитовао деведесетих, произведен је као купе или кабриолет. Нудио је различите нивое снаге мотора и удобности како би задовољио различите власнике X К-а. Јагуар X К 8 био је један од првих модерних Јагуара који је поставио високе стандарде у погледу квалитета, технологије и других вредности. Треба издвојити између 15.000 и 20.000 еура за добро очуван примерак. Јагуар X К-Р, који је изузетно тражен међу аутомобилским ентузијастима, кошта још више.

Ланд Ровер Дефендер (Серија И, Серија ИИ)

Ланд Ровер није скривао чињеницу да су прве генерације Дефендер СУВ-а развијене као мултифункционална и практична возила за фармере. Његов једноставни дизајн и способност превазилажења свих препрека омогућили су Ланд Ровер Дефендеру да постане изузетно способан теренски СУВ. Данас би вредност Серије И и II могла изненадити многе. На пример, СУВ-ови који су преживели све, и добре и лоше дане, коштају око 15.000 еура, док су они који су обновљени или су у одличном стању вредни више од 30.000 евра.

Мерцедес-Бенз Е300, Е320, Е420 (1992 – 1996)

Мерцедес-Бенз је током своје релативно дуге производње пустио на тржиште више од два милиона аутомобила W124. Неки су завршили на отпаду, али други и даље показују знаке живота. Пажљиво одржавани модели вреде право богатство. Наравно, највреднији W124 модели означени су као 500Е или Е500 (зависно од године производње). Међутим, и модели Е300, Е320 и Е420 имају потенцијал да постану исплативи за колекционаре.

Сааб 9000 ЦС Аеро (1993 – 1997)

Ахилова пета Волва је увек био Сааб. У овом моделу је сигурност путника приоритет, али истовремено пружа шарм и снагу захваљујући импресивним турбопуњачима. Сааб 9000 ЦС Аеро је више од обичне средње величине лимузине. Представљен је на крају производног циклуса и сматра се врхунцем Сааб серије 9000 у њеној последњој години. Био је и тачка која је, у овом случају, означила крај једног поглавља. Сааб 9000 ЦС Аеро је, како се може претпоставити, прилично раритетан аутомобил у данашње време. Иако Сааб није објавио тачан број произведених модела, овај модел може бити добра инвестиција.

Тојота Ланд Црусер (Ј80, Ј100)

Тојота је увек желела да аутомобили и њихови власници говоре за њих, а до данас су сви сагласни да је Тојота Ланд Црусер један од најбољих СУВ-ова на свету. Иако деле исто име, ова два модела имају више техничких и технолошких разлика него што бисте помислили. Ј80 је успео да споји једноставност и свакодневну практичност, док је Ј100 био знатно луксузнији и дизајниран за дужа путовања, али је имао исти таленат за вожњу по терену. Велики број атрактивних карактеристика омогућава власницима СУВ-ова Ј80 и Ј100 да уживају у изузетној вредности. Чак и примерци који су видели најтеже и најудаљеније пределе света могу да вреде до 40.000 еура.

WV Цорадо ВР6 (1991 – 1995)

Волксваген је током последњих неколико деценија понудио многе препознатљиве, али не увек вредне аутомобиле. Волксваген Цорадо ВР6 би могао бити изузетак. Несвакидашњи дизајн и изванредан мотор сигурно ће вас натерати да се запитате зашто тако мало људи купује овај аутомобил почетком деведесетих. Волксваген Корадо тада није био тако популаран као Опел Калибра, али данас је то предност. Вредност верзије са шестоцилиндарским мотором у последњих неколико година знатно расте, а очекује се да ће се овај тренд наставити.

Волво 740 Турбо (1986 – 1990)

У осамдесетим годинама, Волво 740 Турбо је био доказ да досадни аутомобил који би родитељи возили може бити брз као Порше 924. Флексибилност Волвоа 740 Турбо и способност комбиновања практичности са изузетним перформансама чине га изванредним примерком аутомобила чија ће вредност расти. Предвиђа се да ће овај тренд наставити, нарочито у наредним годинама.

Ово су аутомобили који су постали прави бисери на тржишту половних аутомобила, привлачећи пажњу колекционара и љубитеља старијих модела. Њихова вредност није само у њиховом старости већ и у реткости, карактеристикама и дизајну који их издвајају од других возила свог времена. Куповина ових аутомобила може бити паметна инвестиција за оне који разумеју њихову вредност и потенцијал за раст цене у будућности