Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

СТРАВИЧНО: Велики љубитељ електричних модела тврди да је његов Тесла покушао да га убије

21.09.2023. 22:16
Пише:
Србија Данас/ Мушки магазин
automobil Tesla
аутомобил Тесла / Извор: Профимедиа

Катастрофално искуство на ауто-путу.

Фред Ламберт, велики обожавалац Тесла аутомобила и уредних Елецтрек рубрике која се бави електричним возилима, тврди да је његов Модел 3 покушао да га убије док се налазио за воланом.

"ТО ЈЕ ЗА НАС ВЕЛИКИ НАПОР" Немачки аутомобилски гигант одлучио да наплаћује додатно за мануелне мењаче

"ТО ЈЕ ЗА НАС ВЕЛИКИ НАПОР" Немачки аутомобилски гигант одлучио да наплаћује додатно за мануелне мењаче

СПРЕМНИ ЗА ПОЛЕТАЊЕ: 13 аутомобила вредних 50 милиона долара на једном месту (ВИДЕО)

СПРЕМНИ ЗА ПОЛЕТАЊЕ: 13 аутомобила вредних 50 милиона долара на једном месту (ВИДЕО)

КАЗНА ЈЕ ПАПРЕНА ПА ЈЕ НАЈБОЉЕ ДА ВАМ У АУТУ ОВЕ 2 СТВАРИ УВЕК БУДУ ПРИ РУЦИ: Ево колико ће да вас коштају прљаве таблице

КАЗНА ЈЕ ПАПРЕНА ПА ЈЕ НАЈБОЉЕ ДА ВАМ У АУТУ ОВЕ 2 СТВАРИ УВЕК БУДУ ПРИ РУЦИ: Ево колико ће да вас коштају прљаве таблице

Према речима овог човека, да није интервенисао на време, он би се закуцао при брзини примереној ауто-путу. У први мах, њему ништа није деловало необично током вожње и након што је активирао ФСД систем и одржавао стабилну брзину од око 117 км/х. Међутим, за овог човека ствари су кренуле низбрдо када је његов модел покушао да претекне друго возило.

- Осетио сам да ФСД Бета систем агресивно вуче улево ка средњој траци - изјавио је Ламберт. Због тога што је држао руке на волану, што је дефинитивно најважнији безбедносни протокол који бројни возачи Тесла модела отворено избегавају, он је био у могућности на време да врати своје возило назад на пут.

- Било је веома застрашујуће, готово да сам изгубио контролу исправљајући ФСД Бета систем - додао је. - Претицао сам возило и могао сам да се закуцам у њега да сам превише исправио аутомобил.

Након тога, Ламберт је потпуно непромишљено поново подесио овај систем и грешка је поновљена свега неколико момената касније.

Када је смотао поново у леву траку по други пут са ФСД системом активним, софтвер је поново почео да лелуја ка средњој траци и затим је покушао да пролети кроз необележено У скретање намењено само за возила која имају хитну ситуацију при пуној брзини.

На сву срећу, Ламберт је овога пута био спреман да преузме контролу, али делује као да последице оваквог понашања могу бити итекако катастрофалне. Било како било, Ламберт тврди да ова грешка подсећа на оне случајеве када су аутомобили са активним Аутопилот системом нагло скретали ка излазним рампама без икаквог упозорења, што је био проблем који је захтевао много времена како би био решен.

- Тесла Аутопилот системи у почетку скретали су на излазним рампама када није требало, али је то нешто што је произвођач недавно средио - изјавио је Ламберт. - Ово се макар у мом случају није поновило више никада, а након што ми се ово догодило поднео сам тикет компанији Тесла и написао да је њихов аутопилот покушао да ме убије и да то поправе.

Како овај стручњак сматра, грешка која доводи до оваквих случајева представља последње ажурирање ФСД система, које се он описује као нови агресивни баг. Ово може бити случај, јер је компанија Тесла била приморана да повуче ажурирања која су изазивала удесе у прошлости, али можда је овога пута право време да искрено изађе у јавност и каже у ком се стању њена технологија налази и да она није ни близу потребним безбедносним нивоима како би сама тумарала улицама.