Кључан дан за све грађане Србије: Зашто је 3. септембар важан?
Јавна расправа о Нацрту закона о заштити потрошача траје до 3. септембра до када се се могу достављати све примедбе, предлози и сугестије на тај документ.
Јавна расправа о овом нацрту је била заказана за период од 4. до 24. августа, али је Министарство унутрашње и спољне трговине продужило до среде 3. септембра.
Примедбе, предлози и сугестије достављају се Министарству унутрашње и спољне трговине, Немањина 22-26, Београд или електронским путем на e-mail адресу: [email protected], са назнаком "Јавна расправа о Нацрту закона о заштити потрошача".
Важећи Закон о заштити потрошача донет је 2021. године.
Најважније новине овог нацрта, како је раније наведено у Министарству унутрашње и спољне трговине су те што се регулишу односи поводом уговора о продаји робе са дигиталним садржајем, испоруке дигиталног садржаја и дигиталне услуге, а уводе се и обавезе пружаоца онлајн тржишта и они се изједначавају са трговцима у погледу обавеза које имају према потрошачима.
Санкционише се као непоштена пословна пракса ако се трговац служи лажним потрошачким рецензијама и уколико код оглашавања не наведе да се ради о плаћеном огласу. Новина је и прописивање права на накнаду штете због непоштене пословне праксе.
Извор: Телеграф