ЈАВНИ ОГЛАС: Паркинг сервис
Јавно комунално предузеће за јавне гараже и паркиралишта "Паркинг сервис" Београд објављује јавни оглас за давање у закуп дела простора у оквиру комплекса "Мостарска петља"
Предмет: Издавање у закуп дела простора у оквиру комплекса „Мостарска петља“ испод моста „Газела“ у Београду, Ул. Мостарска петља б.б., нето П=1.198,71 м2, без опреме и ствари. Објекат се издаје у виђеном стању, без права закупца на преправке и адаптацију простора уколико закуподавац за то није дао изричиту сагласност.
Опис: Објекат се састоји из низа функционалних група просторија: простор за технички преглед возила, радионица, канцеларијски простор, чајна кухиња, магацин, чекаоница са кафеом, остава, санитарне и „нус“ просторије. Структура објекта са прегледом просторија дата је у конкурсној документацији.
Намена: Вршење делатности сервисних услуга, техничког прегледа моторних возила, регистрација и осигурање путничких моторних возила.
Висина закупнине, осталих трошкова и начин плаћања: Почетна цена закупа објекта на месечном нивоу износи 240.000,00 динара без ПДВ-а, која се плаћа унапред до 5-ог у месецу за текући месец. Поред закупнине, понуђач сноси и режијске трошкове за извршене комуналне услуге (ел. енергије, воде, изношење смећа, телефонске и интернет услуге, као и др. трошкове који се односе на део објекта) у висини и о доспелости одређеној рачунима добављача тих услуга, као и трошкове текућег одржавања дела објекта и простора. Понуђач са којим буде закључен уговор о закупу у обавези је да положи депозит у висини две месечне закупнине, који ће се користити као средство обезбеђења за евентуална неизмирена потраживања у току трајања закуподавног односа.
Дужина трајања и период закупа: 5 година. Издавање објекта у подзакуп није дозвољено без сагласности Закуподавца.
Право учешћа у поступку: Домаће правно лице.
Поступак давања у закуп: Прикупљањем затворених, ковертираних понуда на обрасцима из конкурсне документације, са захтеваним доказима:
- Извод о упису у регистар АПР односно у др. одговарајући регистар, не старији од 6 месеци од дана објављивања огласа, уговор о отварању и вођењу рачуна код банке, потврду о додељеном ПИБ-у и потврду о извршеном евидентирању за ПДВ, уколико је у систему ПДВ-а;
- да понуђачу није изречена мера забране обављања регистроване делатности која је на снази у време објављивања позива
- да понуђач има измирене доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије
Начин избора: Уговор о закупу биће додељен понуђачу који понуди највишу цену закупа, а која мора бити већа од почетне цене закупа из тачке 4. Понуђач треба да испуњава важећи СРПС ИСО 9001 и СРПС ИСО 14001 сертификат из области важења: техничких прегледа, регистрација, сервисних услуга и осигурања путничких моторних возила. Уколико више понуђача понуди исту цену закупа, уз прихватање осталих услова из огласа, закуподавац задржава право избора најбољег понуђача.
Преузимање конкурсне документације: Конкурсна документација се преузима у просторијама ЈКП „Паркинг сервис“ Београд, у Ул. кнеза Вишеслава бр. 27 (СРЦ „Пионирски град“), уз доказ да је понуђач уплатио бесповратан износ од 2.400,00 динара на име манипулативних трошкова, на текући рачун ЈКП „Паркинг сервис“ 325-9500700036027-75 код ОТП банке Србија а.д. Нови Сад, сврха уплате „Учешће по огласу за давање у закуп дела простора у оквиру комплекса Мостарска петља“. Конкурсна документација се може преузети сваког радног дана од 08 до 15 часова, почев од 21.02. до 23.02.2017. године.
Разгледање објекта: Сваким даном у времену од 08 до 15 часова, уз претходну најаву на тел: 064/8141146, почев од наредног дана од дана објављивања огласа.
Достављање понуда: Понуде се достављају непосредно или препорученом поштом, у затвореној коверти на адресу из тач. 9., Писарница Предузећа, са назнаком: „Понуда на оглас за давање у закуп дела простора у оквиру комплекса „Мостарска петља“ - не отварати“. Понуде достављене поштом препоручено морају пристићи и бити заведене у Писарници Предузећа најкасније до дана и часа одређеног за предају понуда, а у противном ће се сматрати неблаговременим.
- Понуде се предају најкасније до 24.02.2017. године, до 11 часова.
Отварање понуда и избор понуђача: Отварање понуда ће се обавити јавно, дана 24.02.2017. године у 11:30 часова. Избор најповољније понуде извршиће се у року од 3 радна дана од дана јавног отварања понуда, о чему ће понуђачи бити обавештени писаним путем, а са изабраним понуђачем, закључиће се уговор о закупу.
Додатне информације и обавештења могу се добити сваког радног дана од 08 до 15 часова, на број телефона 064/8141146 или 011/3639920.