РУСКА ВЕРЗИЈА КОКА КОЛЕ на тржишту потпуно потукла америчког ривала, ОРИГИНАЛ НИ МЕЂУ ПРВИХ ПЕДЕСЕТ робних марки
Руска верзија америчког пића налази се на другом месту најполуларнијих робних марки у земљи.
Руски бренд безалкохолних пића Dobry престигао је Кока Колу у продаји на домаћем тржишту у периоду од јануара до октобра 2023, објавила је РБК позивајући се на студију NielsenIQ-a.
Бивши ГРАДОНАЧЕЛНИК БЕОГРАДА је НАЈБОГАТИЈИ СРБИН СВИХ ВРЕМЕНА, а ево шта његову ћерку повезује са СЛОБОДАНОМ МИЛОШЕВИЋЕМ
СВЕТСКА БАНКА ОДОБРИЛА ЗАЈАМ: Србија улаже 75 милиона долара у здравство
НОВА ПОМОЋ ПЕНЗИОНЕРИМА! Пензионерима са минималном зарадом рачуни јефтинији за 1000 динара
Бренд Dobry Цола производи се у фабрикама које су припадале Coca-Coli ХБЦ Русија, пунионици оригиналног пића.
Према саопштењу, Dobry је заузео друго место на лествици 50 најпопуларнијих робних марки робе широке потрошње (ФМЦГ). На основу резултата у првих осам месеци, удео бренда у укупној продаји на ФМЦГ тржишту износи 1,2 одсто, показало је истраживање. Оригинална Кока Кола није доспела међу 50 најбољих робних марки у Русији, упркос томе што је доспела у ту у земљу под санкцијама.
Подсетимо, Кока Кола је раније објавила планове за обуставу пословања у Русији, придруживши се егзодусу западних брендова усред санкција повезаних с Украјином. Америчка компанија управљала је с 10 фабрика у Русији, производећи безалкохолна пића укључујући Фанту, Сприте и Schweppes, заједно с локалним маркама.
Студија NielsenIQ открила је да је дувански див Winston био најбољи бренд на лествици, с уделом у укупној продаји од 2,2%.