RUSKA VERZIJA KOKA KOLE na tržištu potpuno potukla američkog rivala, ORIGINAL NI MEĐU PRVIH PEDESET robnih marki
Ruska verzija američkog pića nalazi se na drugom mestu najpolularnijih robnih marki u zemlji.
Ruski brend bezalkoholnih pića Dobry prestigao je Koka Kolu u prodaji na domaćem tržištu u periodu od januara do oktobra 2023, objavila je RBK pozivajući se na studiju NielsenIQ-a.
Bivši GRADONAČELNIK BEOGRADA je NAJBOGATIJI SRBIN SVIH VREMENA, a evo šta njegovu ćerku povezuje sa SLOBODANOM MILOŠEVIĆEM
SVETSKA BANKA ODOBRILA ZAJAM: Srbija ulaže 75 miliona dolara u zdravstvo
NOVA POMOĆ PENZIONERIMA! Penzionerima sa minimalnom zaradom računi jeftiniji za 1000 dinara
Brend Dobry Cola proizvodi se u fabrikama koje su pripadale Coca-Coli HBC Rusija, punionici originalnog pića.
Prema saopštenju, Dobry je zauzeo drugo mesto na lestvici 50 najpopularnijih robnih marki robe široke potrošnje (FMCG). Na osnovu rezultata u prvih osam meseci, udeo brenda u ukupnoj prodaji na FMCG tržištu iznosi 1,2 odsto, pokazalo je istraživanje. Originalna Koka Kola nije dospela među 50 najboljih robnih marki u Rusiji, uprkos tome što je dospela u tu u zemlju pod sankcijama.
Podsetimo, Koka Kola je ranije objavila planove za obustavu poslovanja u Rusiji, pridruživši se egzodusu zapadnih brendova usred sankcija povezanih s Ukrajinom. Američka kompanija upravljala je s 10 fabrika u Rusiji, proizvodeći bezalkoholna pića uključujući Fantu, Sprite i Schweppes, zajedno s lokalnim markama.
Studija NielsenIQ otkrila je da je duvanski div Winston bio najbolji brend na lestvici, s udelom u ukupnoj prodaji od 2,2%.