Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Никад лакше до наплате штете: UNIQA осигурање представила јединствен сервис "МОЈ ПРОЦЕНИТЕЉ"

21.09.2020. 11:31
Пише:
Промо
Uniqa
Uniqa / Извор: Фото: Промо

Цео процес крајње једноставан

UNIQA осигурање са поносом је представило јединствен сервис на тржишту "Мој проценитељ" који клијентима омогућава да сами буду проценитељи штете.

Нове чуваркуће – 53 домаћа производа металске и прехрамбене индустрије

Нове чуваркуће – 53 домаћа производа металске и прехрамбене индустрије

ДФЦ ЋЕ ДОНЕТИ СРБИЈИ ЈОШ ЈЕДАН ИЗЛАЗ НА ЛУКУ? Споразум из Вашингтона се спроводи муњевитом брзином

ДФЦ ЋЕ ДОНЕТИ СРБИЈИ ЈОШ ЈЕДАН ИЗЛАЗ НА ЛУКУ? Споразум из Вашингтона се спроводи муњевитом брзином

ПОНОС СРБИЈЕ: Млади математичари из Јовине гимназије освојили златну медаљу на информатичкој олимпијади

ПОНОС СРБИЈЕ: Млади математичари из Јовине гимназије освојили златну медаљу на информатичкој олимпијади

Захваљујући иновативној платформи "Мој проценитељ", која је доступна 24 часа дневно, клијенти UNIQA осигурања процену штете на возилу или домаћинству могу да обаве брзо и лако, из свог дома или са паркинга, у било које време, без одласка у пословнице и физичког присуства проценитеља.

"Мој проценитељ" је једноставан за употребу, прилагођен паметним телефонима и таблетима и не захтева инсталацију посебних апликација, а цео процес је крајње једноставан: по извршеној пријави штете на возилу или у домаћинству, UNIQA преко СМС-а или имејла клијенту шаље линк који је активан 24 часа или више, путем ког врше фотографисање оштећења на возилу или домаћинству и неопходне документације, што омогућава да се цео процес процене штете заврши самостално у времену које клијентима највише одговара и то за највише 15 минута.  

"Мој проценитељ" је потпуно аутоматизован и креиран без компромиса у смислу квалитета, поузданости и сигурности заштите података осигураника. Доступан је 24/7, а целокупна процена штете одвија се уз помоћ анимираног UNIQA асистента који клијента води кроз цео поступак пружајући неопходну подршку, упутства и инструкције.

UNIQA клијентима оставља на располагању могућности за класичну или видео процену штете, а лансирањем платформе "Мој проценитељ" остварила је додатни искорак одговарајући захтевима клијената за максималну флексибилност, врхунски квалитет сервиса услуга, брзину и једноставност.

- Клијенти су фокус целокупног пословања UNIQA осигурања па је и најновија плаформа "Мој проценитељ" инспирисана управо њиховим потребама. "Мој проценитељ" клијентима омогућава једноставну и лаку процену штете, брже комплетирање неопходне документације, а тако и ефикаснију исплату штете у најкраћем временском року. Лидер у иновацијама на тржишту Srbije UNIQA тежи дигиталној трансформацији настојећи да правовремено одговори захтевима својих осигураника, омогућавајући беспрекоран сервис и експресну исплату како би што пре могли да санирају штету на имовини или возилу. Резултат наших напора усмерених на задовољство клијената је још један супериоран сервис, јединствен за Србију, али и регион - рекла је Гордана Букумирић, ЦЕО UNIQA осигурања.

Uniqa
Uniqa / Извор: Фото: Промо

Након заједничког рада на пројекту видео процене штете, који је UNIQA прва на нашем тржишту и у региону увела прошле године, платформу "Мој проценитељ" развијала је и имплементирала компанија ИЦТС из Београда.

Подсетимо, UNIQA захваљујући примени најсавременијих решења и развијању online платформи, има заокружен цео процес сервисирања клијента 24/7 - од момента иницирања понуде, електронске размене документације, преко куповине полисе, плаћања премије, до пријаве, процене и исплате штете.

Све информације о производима и сервисима услуга UNIQA осигурања можете видети на сајту www.uniqa.rs.