Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Реклама Лидла изазвала “буру” у Србији!

07.10.2018. 07:09
Пише:
Србија Данас
Lidl
Лидл / Извор: Профимедиа

Спорна реклама изазвала буру у јавности

Немачка компанија Лидл саопштила је да изузетно жали због тога што је њихова маркетиншка кампања "Савршен пар" којом су промовисали отварање продавница у Србији у делу јавности схваћена "на начин на који нису намеравали".

Хоћете да оснујете фирму? АПР увео ново правило, погледајте који нови услов морате испунити

- Идеја наше кампање нема за циљ да било кога омаловажава, већ да промовише оно по чему је Лидл препознат у свету, а то је најбољи однос цене и квалитета - навео је Лидл и најавио да ће ускоро емитовати наставак рекламе.

Координационо тело за родну равноправност критиковало је компанију Лидл због рекламе у којој, како је наведено "жену приказују као ниску цену, а мушкарца као висок квалитет", оценивши да то "не носи добру поруку грађанима и посебно грађанкама Србије".

Lidl
Лидл / Извор: Профимедиа

Компанија Лидл навела је да повезивање било ког од ликова у реклами са само једним атрибутом није била њена намера и да је идеја за ту кампању потекла из граматике српског језика у којем је реч квалитет мушког рода, а реч цена женског.

- Изузетно нам је драго што је компанија Лидл дошла на наше тржиште, што ће упослити велики број наших младих људи, али морамо да приметимо да маркетиншка кампања у којој жену приказују као ниску цену, а мушкарца као висок квалитет не носи добру поруку грађанима и посебно грађанкама Србије - критика је која је упућена немачкој компанији.

Пратите нас на нашем инстаграму Србијаданас.