Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ТАРГЕТИРАЊЕ ИДЕ ДУБЉЕ, ИНСТАГРАМ НАПАДА АМАЗОН: Ево шта Петар Васић каже о дигиталном маркетингу за 2018!

25.12.2017. 14:19
Пише:
Србија Данас
Petar Vasić
Петар Васић / Извор: Србија Данас

Да ли нас у 2018. години очекује нека велика промена као што је био случај са Explore феед-ом?

Стручњак за дигитални маркетинг Петар Васић у разговору за портал SrbijaDanas.com указао је на изазове и промене за годину која је пред нама и понудио савете за остварење што већег успеха у 2018!

Facebook постаје медијска платформа, Инстаграм напада Амазон

- Инстаграм је бранд awerness платформа, немамо линкове, имамо један који иде у био и ако имаш више од 10.000 followera имаш swipe уп у story-ju. То је тренутно стање. Као што је код нас био случај са explore-om, рађена су тестирања која се тичу Инстаграма и то са shopify-em. Ако имаш shop на shopify, ти ћеш моћи на Инстаграму да тагујеш производ, након чега је могућ клик и директна куповина, што је врло занимљиво јер по први пут инстаграм прелази у продајну платформу из бранд awernessa. Мислим да је то врло важна промена и да ће на Инстаграму продаја бити много агресивнија него што је на Facebook-u који постаје медијска, телевизијска платформа, посебно са Facebook watch-em, који је буквално показао став ,,ок, ми преузимамо телевизију“, док Инстаграм напада Амазон.

Таргетирање постаје много дубље, што ће променити и начин слања порука

- У 2018. нас дефинитивно чека боље таргетирање. Оно је и сада феноменално, али ће бити много боље. Тако да ако су наша циљна група жене од 25 до 30 година, психографија ће нам дати много дубље податке – знаћемо колико жена у том сегменту гледа ,,Секс и град", колико њих слуша џез и тако даље, због чега ћемо дефинитивно моћи да пратимо разлике међу њима. И оно што ћемо почети да радимо јесте препакивање исте поруке за различите сегменте унутар једног сегмента.

Petar Vasić
Петар Васић

У 2018. нећемо брендирати, него ћемо документовати бренд

-​ Људски склоп је једноставно такав да лакше преузимамо информацију у видео формату, јер брже гледамо и слушамо него што читамо, а узевши у обзир да је продукцијска цена много пала, видео ће постати један од примарних облика комуникације. Инстаграм story преузима улогу фееда и ту ће сви причати своју причу. Размишљање ,,аха то је само 24 часа, не могу да уложим много новца у продукцијски аспект садржаја“ одвешће ка документовању бренда, значи имаћемо не брендирање него документовање како тај бренд живи, а све то може да се уради и мобилним телефоном.

Мислите о томе како појединац проводи свој дан

- Моја логика увек полази од тога како човек проводи свој дан и шта долази од технологије. Зато кад узмеш у обзир Alexu и све те уређаје који дигитализују твоју кућу и претежно су аудио типа, односно комуницираш са њима својим гласом, свестан си да постају врло важни. Јер тих 15-30 минута ујутру пре посла, попуњаваће аудио уређаји, исто као што ће их попуњавати после посла док возиш ка кући. Зато је врло битно ко ће ту да убаци свој садржај. 

Велики инфлуенцери постају као телемаркетинг, фокусирајте се на мање

- Инфлуенцер маркетинг је ужасно јефтин и ефикасан, то сви треба да искористе и притом да се не залепе за оне који имају 100.000 пратилаца, мислим да су доста квалитетнији они који су на око 10,20, или 30 хиљада јер и даље могу да воде цео систем, да одржавају комуникацију, одговарају на поруке; они углавном свој комјунити познају много боље.

Најчешће, они који су много велики, постају буквално као телемаркетинг,  од 10 постова 8 је ''купи, поручи, направи“ и слично. Мислим да то људи прате док не дође до засићења, као што је случај и са телевизијом - када кренеш да трпаш рекламама једноставно престаје да буде занимљиво. Суштина треба да буде вредност коју инфлуенцер даје свом комјунитију, као и комуникација.