Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Упознајте финске emojije на Weekend Медиа Фестивалу у Ровињу

19.05.2017. 19:25
Пише:
ПР
Weekend Media Festival
Weekend Медиа Фестивал / Извор: Фото: ПР

Укупно 62 емотикона први су национални сет симбола и основа финске ПР кампање која је добила мноштво међународних награда

Финском не шетају поларни медведи, али Деда Мраз јесте фински држављанин, а истина је и да Финци имају реч за опијање код куће, у потпуној самоћи и доњем вешу- kalsarikännit.

Те и сличне необичне обичаје, емоције, омиљене псовке и митове о својој земљи, Финци су претворили у једну од најуспешнијих дигиталних ПР кампања за коју су добили мноштво међународних награда. Како су у томе успели, моћи ће из прве руке сазнати на јубиларном десетом издању Weekend Медиа Фестивала.

Основа кампање су 62 емотикона који представљају Финску на симпатичан и ироничан начин, чинећи први национални сет емотикон симбола које сватко може да скине на мобилни, а видело их је већ око 250 милиона људи широм света. У Ровињу ће их из прве руке представити Петра Theman, правница јавне дипломације Министарства спољних послова и главна секретарица Финског промиџбеног одбора.

Petra Theman
Петра Theman / Извор: Фото: ПР

- Финска има много предности, као и неке слабости, баш као и свака земља. Приступ комуникацији бренда земље на овакав искрен, аутентичан начину привукао је невероватан интерес и бројне нове контакте и сарадње - истиче Петра Theman, чије предавање о овом пројекту и дигиталном брендирању земље носи наслов 'Фински емотикон, анализа случаја дигиталне дипломатије данашњице'.

Десети Weekend Медиа Фестивал ове се године одржава од 21. до 24. септембра у просторима старе фабрике дувана у Ровињу, под генералним покровитељством Адрис групе. До сада је Weekend угостио готово 45.000 учесника: 1.000 говорника, 35.000 медијских, маркетиншких и ПР професионалаца, 3.500 студената и 5.000 акредитираних новинара из целог региона. Позиционирао се као највећи комуникацијски фаестивал у југоисточној Европи, а први је најавио и неке од топ трендова попут мобилног оглашавања, нативе оглашавања, дигитализације...

Weekend није резервиран само за предавања и дискусије, већ је и место за журке који ће ове године бити подигнути на виши ниво. Помно осмишљен музички програм одувек је био један од најјачих адута фестивала, а ове године ће бити и изненађења прилагођених великом јубилеју.