clear sky
26°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1205
usd
109.1422
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Upoznajte finske emojije na Weekend Media Festivalu u Rovinju

19.05.2017. 19:25
Piše:
PR
Weekend Media Festival
Weekend Media Festival / Izvor: Foto: PR

Ukupno 62 emotikona prvi su nacionalni set simbola i osnova finske PR kampanje koja je dobila mnoštvo međunarodnih nagrada

Finskom ne šetaju polarni medvedi, ali Deda Mraz jeste finski državljanin, a istina je i da Finci imaju reč za opijanje kod kuće, u potpunoj samoći i donjem vešu- kalsarikännit.

Te i slične neobične običaje, emocije, omiljene psovke i mitove o svojoj zemlji, Finci su pretvorili u jednu od najuspešnijih digitalnih PR kampanja za koju su dobili mnoštvo međunarodnih nagrada. Kako su u tome uspeli, moći će iz prve ruke saznati na jubilarnom desetom izdanju Weekend Media Festivala.

Osnova kampanje su 62 emotikona koji predstavljaju Finsku na simpatičan i ironičan način, čineći prvi nacionalni set emotikon simbola koje svatko može da skine na mobilni, a videlo ih je već oko 250 miliona ljudi širom sveta. U Rovinju će ih iz prve ruke predstaviti Petra Theman, pravnica javne diplomacije Ministarstva spoljnih poslova i glavna sekretarica Finskog promidžbenog odbora.

Petra Theman
Petra Theman / Izvor: Foto: PR

- Finska ima mnogo prednosti, kao i neke slabosti, baš kao i svaka zemlja. Pristup komunikaciji brenda zemlje na ovakav iskren, autentičan načinu privukao je neverovatan interes i brojne nove kontakte i saradnje - ističe Petra Theman, čije predavanje o ovom projektu i digitalnom brendiranju zemlje nosi naslov 'Finski emotikon, analiza slučaja digitalne diplomatije današnjice'.

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. septembra u prostorima stare fabrike duvana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. Do sada je Weekend ugostio gotovo 45.000 učesnika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz celog regiona. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski faestival u jugoistočnoj Evropi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije...

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mesto za žurke koji će ove godine biti podignuti na viši nivo. Pomno osmišljen muzički program oduvek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.