Елите Daily, портал који месечно има више од десет милиона прегледа
Елите Daily је још једна од неколико нових медијских компанија која је у кратком временском периоду достигла посету од десетина милиона читалаца широм света на месечном нивоу.
Са 55 запослених и 40 милиона месечних прегледа, овај портал је зарадио 1,5 милиона долара за свега две године постојања.
Три оснивача, млађих од 30 година, изградили су медијску империју која се по популарности може мерити са сајтовима као што су Upworth, Wall Стреет Јоурнал, па чак и са пословним Инсајдером. Још као студенти на Универзитету Пејс, Дејвид Арабов (23) и Џонатан Френсис (28) уложили су своју уштеђевину од 60,000 долара са још једним пријатељем, Џерардом Адамсом. Нико од њих није имао никаква искуства у медијима или технологији, али су имали амбицију да створе портал по узору на The Huffington Пост.
Елите Daily је заправо био Wordpress блог почетком 2012. године а девет месеци касније достигао је бројку од милион посетилаца.
Први “боом” Елите Daily је имао у мају 2013. Један од његових уредника је прочитао интервју са директором компаније Аберцромбие & Fitch и извукао пост који је привукао више од милион читалаца под називом "Аберцромбие & Fitch: Директор објашњава зашто мрзи дебеле девојке. " До јесени, Елите Daily је имао 7 милиона посетилаца на месечном нивоу, док се до децембра 2013. године тај број скоро удвостручио.
Дејвид Абаров наводи са осмехом наводи да његов тим, иако млад, има таленат за постизање високих циљева, а до 2015. године планирају да достигну невероватну цифру од 150 милиона прегледа.