Гемиус добио награду за најбоље истраживање интернет публике
ИАБ (Интерацтиве Адвертасинг Буреау) Еуропе је на конгресу Интерацт, одржаном четвртак у Лисабону, доделио годишњу награду за најбоље истраживање интернет публике у Европи компанији Гемиус.
Гемиус је награђен за методологију која омогућава производњу података о корисницима интернета на дневном нивоу (gemiusOvernight). И претходне године, Гемиус је добио ову награду за тада развијену БПС методологију.
"Награда ИАБ Еуропе је доказ чињенице да европски интернет сектор цени наш труд, и истовремено кулминација многих година тешког рада", изјавио је председник Гемиуса Пјотр Ејдус, додајући да је ова награда показује и колико интернет индустрија цени изузетно интензивне напоре које је Гемиус, водећа европска компанија за online истраживања, уложио у развој и имплементацију напредних пројеката у протеклих неколико месеци.
Током овогодишњег ИАБ Еуропе такмичења, Гемиус је имао две номинације у сфери интернет истраживања. Поред победничке гемиусОвернигт методологије, у најужем избору за престижно признање се нашао и Home & Work Мултилоцатион Модел, који омогућава производњу података о посетиоцима сајта подељених по локацији (кућа/посао).
У 2015. години, Гемиус је такође добио ИАБ Еуропе награду за најбоље истраживање интернет публике у Европи, за БПС (Бехавиорал Панел Synthesis) методологију, која омогућава издавачима да измере свој укупан досег на свим уређајима. Више информација о компанији и иновацијама је доступно на адреси www.gemius.com.
Годишње награде за истраживања ИАБ Еуропе су установљене пре шест година. Жири додељује награде у осам категорија: Ефективност бренд адвертајзинга, Ставови и понашање купаца, Уређаји који купци ористе, Дигитални огласни формати, Огласна решења, Иновације у истраживањима и обради података, Истраживање публике и Најбоља употреба истраживачког буџета.