и20: У Паризу откривен први Hyundai са 1,0 Т-ГДИ турбо мотором
Незгоде ли, једнолитарски Корејац достижан је тек од следеће године, али су ту зато још три мотора, тј. пет варијација као замена.
Hyundaijev и20 има потенцијал да буде једна од највећих звезда из другог плана Париског сајма аутомобила. Тако нешто ће и бити буде ли успео да направи успех као што је то међу градским аутомобилима урадио и10. Остаје да после сајма прође тест вожње, да се види "ја л' је вјера, ја ли је невјера", али, ако је судећи по сликама, и20 "има потенцијала". Добро де, јесте да напред мало личи на Peugeotove лавиће.
Овај је аутомобил осмишљен, дизајниран, развијен и у испланиран у Европи и биће први Hyundaijev четвороточкаш са новим једнолитарским Т-ГДИ турбо бензинским моторем. и20 је први у новом поколењу малих бензинаца са турбопуњачем који ће сићи са трака јужнокорејске фирме.
Стављен "раме уз раме" са моделима које је наследио и20 је дужи, шири и нижи, а међуосовинско растојање дуже је за 45 mm. Сва ова сазнања јамче пространији аутомобил, више места за путнике. Запремина пртљажника је 326 литара и као таква је већа од оне у Форда Фоцуса, једног од такмаца на које се и20 намерио.
Ако су вам ови, не само технички детаљи мало, ево још. Аутомобил има прозиран кров, камеру и, први пут у Hyundaiju, интегрисани сат-нав (сателитска навигација) систем у једном суперминију. А ту су, Hyundai истиче, и Thermal Пластиц Олефин пластичне површине у кабини, површине високог квалитета.
Иако "ситан", 1.о турбо мотор нуди привлачне карактеристике: снагу од 120 "коња" и обртни моменат од 172 Нм. Но, и20 са овим стројем неће моћи да се набави све до следеће године. У међувремену, тачније од новембра, можете да се утешите бензинским моделима са 1,25 л агрегатом од 75 и 85 КС, те 1,4 л мотором од 100 КС и трурбо дизелашем са 1,4 л машином од 75 и 90 КС.