Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

НЕМАТЕ НОВЦА ЗА ЛЕТОВАЊЕ? И овог лета тропи у ГСП возилима без климе!

04.06.2015. 21:14
Пише:
СрбијаДанас
gsp
гсп / Извор: Youtube Printscreen

Ако се ових дана жалите на високе температуре, у заблуди сте. Пробајте да уђете у градски превоз и уверите се шта је права врућина.

„Клима у градском превозу овог лета неће бити ништа боља ни гора него прошлог“, каже Жељко Милковић, директор ГСП Београд. Уколико помислите да је у возилима на којима пише "климатизовано" ишта боље - преварили сте се. Из ГСП-а нема назнака да ће се ситуација ускоро променити.

"Половина нашег возног парка има клима-уређај, а од тога две трећине тих уређаја ради. На новим возилима, као што су “солариси”, 32 МАН аутобуса, десет на ЦНГ погон, КАФ трамваји и белоруски тролејбуси, клима-уређаји се редовно сервисирају. Међутим, у 142 аутобуса у која су пре четири године уграђени клима-уређаји, свега 30 одсто ове опреме ради", искрен је Милковић и додаје како је заправо немогуће да дође до поправке клима-уређаја у датим возилима.

Стандарди испод прописаних

"Ми смо расписали тендер за делове, али проблем је што су нам многи радници који су поправљали те уређаје отишли. Док су те климе биле у гаранцији, оне су одржаване, међутим након тога су почеле да се кваре. Нажалост, наследили смо тај проблем, а показало се да та уградња није била сврсисходна", наводи Милковић за ''Блиц''. Ситуација је таква да чак више од четвртине аутобуса у овом тренутку не одговара стандардима прописаним од стране ЕУ.

"По тим критеријумима аутобуси који су старији од 10 година и пређу 800.000 километара иду у расход. Код нас 25 одсто аутобуса је прешло чак 1.700.000 километара и у просеку су старија од 11 година", каже Милковић.

Грађанима вероватно најтеже пада враћање са посла, узевши у обзир да је то обично период дана у коме се достижу највише температуре и у којем влада највећа гужва. Сигурно да није лако ни нашим најстаријим суграђанима, ако се чак и млађој популацији дешава да им позли приликом вожње, а долази и до свакодневног падања у несвест.