НИ нови Супер Марио Карт не може да помогне Нинтенду да се извуче из шкрипца!
Јапански произвођач видеоигрица и конзола Нинтендо забележио је у првом пословном кварталу губитак од 9,92 милијарде јена (97,14 милиона долара), уз раст трошкова повезаних са продајом конзоле Wii У.
Произвођач популарних игрица "Супер Марио" и "Покемон" три узасопне године бележи губитке из пословања и бори се са бројним изазовима због снажне конкуренције ривала Sonyja и Microsofta, преноси агенција Франс прес. Све три компаније се, пак, боре са трендом јефтиних, често чак и бесплатних игрица за паметне телефоне и друге мобилне уређаје, које могу да се скину са интернета.
Приходи компаније су у три месеца закључно са јуном пали 8,4 одсто на годишњем нивоу на 74,70 милијарди јена. Нинтендо је у датом кварталу продао 510.000 конзола Wii У, у односу на свега 160.000 из истог периода лане, пре свега захваљујући лансирању нове верзије популарне тркачке игре "Марио карт 8". Компанија је у другом кварталу продала 2,82 милиона копија ове игре.
Нинтендо је, међутим, претрпео губитке из пословања због трошкова маркетинга и других издатака, али је задржао прогнозу нето профита од 20 милијарди јена, уз приходе од 590 милијарди у годину дана закључно са мартом 2015. Председник компаније Сатору Ивата изјавио је да ће преполовити своју плату у наредних пет месеци као допринос смањењу трошкова.