Сто највећих оглашивача у Америци су у 2013.години потрошили рекордну суму на маркетинг - 109 милијарди долара. Представљамо неке од компанија са врха ове листе.
Можда Вам име ове компаније не значи много на прву мисао. Али производи попут Памперс, Мр. Пропер, Gillette, Ленор сигурно пале лампице. Пет милијарди долара потрошено је на рекламе за ове и друге бројне производе P&G.
ТВ - 1,9 милијарди долара
часописи - 1,1 милијарди долара
штампа - 280 милиона долара
интернет - 234 милиона долара
остало - 1,5 милијарди долара
ЈПМорган Chase
Ово водећа финансијска институција у САД, која послује широм света, потрошила је 1,88 милијарди долара на рекламирање.
ТВ - 225 милиона долара
часописи - 47 милиона долара
штампа - 18 милиона долара
интернет - 59 милиона долара
остало - 1,48 милијарди долара
Walt Disney
Мики Маус / Извор: Профимедиа
Империја цртаних ликова на огласе је у прошлој години дала скоро две милијарде долара (1,96 милијарди).
Студенти са пет факултета Београдског универзитета у опасности од губитка диплома? Да ли је ДРИ утврдила тешко кршење закона при расписивању конкурса за упис генерације 2021/22?