Sto najvećih oglašivača u Americi su u 2013.godini potrošili rekordnu sumu na marketing - 109 milijardi dolara. Predstavljamo neke od kompanija sa vrha ove liste.
Možda Vam ime ove kompanije ne znači mnogo na prvu misao. Ali proizvodi poput Pampers, Mr. Proper, Gillette, Lenor sigurno pale lampice. Pet milijardi dolara potrošeno je na reklame za ove i druge brojne proizvode P&G.
TV - 1,9 milijardi dolara
časopisi - 1,1 milijardi dolara
štampa - 280 miliona dolara
internet - 234 miliona dolara
ostalo - 1,5 milijardi dolara
JPMorgan Chase
Ovo vodeća finansijska institucija u SAD, koja posluje širom sveta, potrošila je 1,88 milijardi dolara na reklamiranje.
TV - 225 miliona dolara
časopisi - 47 miliona dolara
štampa - 18 miliona dolara
internet - 59 miliona dolara
ostalo - 1,48 milijardi dolara
Walt Disney
Miki Maus / Izvor: Profimedia
Imperija crtanih likova na oglase je u prošloj godini dala skoro dve milijarde dolara (1,96 milijardi).