Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ПЕТОВРАТНИ ТИПО! Погледајте нови практичнији ФИЈАТ - разликује се од конкурената јер... (ФОТО)

03.06.2016. 10:00
Пише:
Србија Данас/Блиц
tipo hb
типо хб / Извор: Фото. Twitter printscreen/@sportrendy

Атрактиван!

Хечбек модели су међу нашим возачима доста популарни. Чак популарнији од лимузина и каравана (током године ће почети и продаја караванског "типа SW"), тако да би "типо" са петора врата могао да буде међу продаванијим аутомобилима у 2016. години.

Нови "типо" је дугачак 4,36 метра и са великим пртљажником запремине 440 литара. Верзија са петора врата разликује се од модела конкурентских кућа, пре свега зато што линија крова није толико опадајућа, па овај модел не губи смисао свог имена тако што постаје, у ствари аутомобил са цртом спортских купеа, само са додатним редом врата.

БЕЗ КОМЕНТАРА! Ово је НАЈСКУПЉИ аутомобил на свету! Није само брз, има ту још нечега... (ВИДЕО)

На задњој клупи "типа" хечбек путници се осећају прилично комфорно, пре свега због високог плафона, због којег је генерални утисак о простору позади повољнији. Простор за ноге је такође међу најбољим у класи. Растојање између крајњег дела предњег седишта и стопала путника је 107 mm, док путници на задњем седишту имају на располагању 934 милиметара простора. Средње седиште на задњој клупи обликовано је као седиште у пуној величини са довољно простора за ноге. 

Удобност је била кључна и приликом формирања система ослањања у аутомобилу, који је сачињен од "мекферсон" система напред и торзиног вешања позади, који су подешени тако да смањују тежину возила, без утицаја на динамично искуство вожње. 

Модел Типо ХБ 1.6 има четвороцилиндрични турбо дизел мотор од 1.589 кубика, снаге 120 КС при 3.750 о/мин. Аутоматски 6-степени мењач, а погон је на предњим точковима.