Самсунг паметни сатови држе преко 70% тржишта
По најновијим истраживањима wearable девицес постају све заступљенији у свакодневном животу.
Компанија Strategy Analytics је недавно објавила своје истраживања, када је у питању овај сегмент тржишта, а након студирања података, намеће се једна закључак, Самсунг је краљ!
Наиме, овај јужнокорејски гигант је испоручио у првом кварталу 500.000 паметних сатова (Glaxy Геар), и на тај начин заузео преко 70 % тржишта. То значи да тек сваки четврти паметни сат на себи НЕМА лого Самсунга. Ови подаци не би требало никога да изненаде, јер су до сада конкуренцију Самсунгу чинили углавном старт-уп производи, или мање компаније које нису имале велике производне капацитете. Али, ситуација ће се ускоро драмтично променити, јер би на тржишту требало да се појаве први модели из Мотороле и ЛГија, а ту је iWatch.